Fitness Seller

Fatsoenlijke Aldi kwark is terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Ik kwam gisteren de oude vertrouwde ronde bakjes met overheerllijke aldi kwark weer tegen!
 
Hm ik ben alleen bekent met die gore vierkante cement blokken :P

is deze wel een beetje weg te krijgen dan??
 
Hm ik ben alleen bekent met die gore vierkante cement blokken :P

is deze wel een beetje weg te krijgen dan??

Hij heeft het wel over de Aldi in Nederland, dus wij moeten het nog even
doen met die cementblokken :p
 
ah oops ... dacht dat je uit België kwam ... excuseeeeeer ;)
 
Het is je vergeven ouwe:P
 
Ga vanmiddag hier ook is kijken.;)
 
Hm ik ben alleen bekent met die gore vierkante cement blokken :P

is deze wel een beetje weg te krijgen dan??

Ja deze is overheerlijk, iets van 10gram eiwitten ofzo.
 
Hi, ik koop sinds jaren die vierkant kwarkbakkies van Aldi (hier in Duitsland is ie trouwens 50 % duurder geworden, bij jullie in Nederland ook ? )

Daarmee kan je perfekte ochtend milkshake's maken zodat je lichaam meteen alle nodige voedingstoffen opkannemen.

dit gaat allemaal in de mixer (ontbijt) :

-300 gram kwark
-40 gram whey protein
-1 banaan
-1 perzik of aardbeien (wat aanwezig is)
-50 gram haverflokken
-teelepel olie (bijvoorbeeld rapsöl)
-Water

heerlijk lekker, en een perfekt bodybuilder ontbijt voor mensen die het s'ochtends druk hebben.


In de nacht heb je ook voeding nodig !
dit gaat allemaal in de mixer (voor het slapen gaan) :

-300 gram kwark
-40 gram protein (s ' avonds bijvoorbeeld een meerkomponentenprotein nemen)
- Water
 
Grappig want ik wilde net mijn klaagbede gaan doen over deze schijnbaar oude aldi kwark. Ik wil gewoon mijn cementblokken met 12 of 13 gram eiwit per 100 gram niet deze onzin met 9, op deze manier kan ik het net zo goed bij de AH gaan halen waar meer eiwitten inzitten voor lagere prijs. De vorige wisseling in kwark werd na 2 weken ongedaan gemaakt bij de aldi hier in tilly, dus ik hoop dat dat nu weer het geval is.
 
Grappig want ik wilde net mijn klaagbede gaan doen over deze schijnbaar oude aldi kwark. Ik wil gewoon mijn cementblokken met 12 of 13 gram eiwit per 100 gram niet deze onzin met 9, op deze manier kan ik het net zo goed bij de AH gaan halen waar meer eiwitten inzitten voor lagere prijs. De vorige wisseling in kwark werd na 2 weken ongedaan gemaakt bij de aldi hier in tilly, dus ik hoop dat dat nu weer het geval is.

Precies, miste ook m'n cement-kwarkje al.
Ideaal voor in de blender, heb je met een half bakje al 30 g eiwit naar binnen.
 
Precies, miste ook m'n cement-kwarkje al.
Ideaal voor in de blender, heb je met een half bakje al 30 g eiwit naar binnen.

Hi Cynthia, wat pleur jij allemaal in de blender bij de kwarrek dat het lekker smaakt ?
 
Kwark is voor mensen zonder smaak;)

BEEF!!
 
Kwark is voor mensen zonder smaak;)

BEEF!!

Hi richard, klopt kwark aleen is eigenlijk niet te vreten
e022.gif


En ik er teveel van eet moet ik meestal verschrikkelijk ruften, en die stinken dan naar rotte eieren
p022.gif
 
Inderdaad helemaal niet leuk!

Grote lompe bakken met 3 gram minder eiwit, nu maar 8,9 voorheen 11,9 meen ik! En ik vond dat kleiner, handzamer bakje ook fijner.

Hij smaakt nu wel wat beter maar kan inderdaad nu net zo goed die van melkan ofzo pakken bij de Jumbo, bevat zelfs 9,2gr eiwit.
 
Hi Cynthia, wat pleur jij allemaal in de blender bij de kwarrek dat het lekker smaakt ?

Eigenlijk altijd hetzelfde: minstens halve bak kwark, beetje water erbij (ca half longdrink glas), en dan 2 stuks fruit.
Echt alle soorten fruit kan je erin donderen, sinaasappel, peer, appel, banaan, aardbeien, bessen, perzik, meloen, etc. Ik vind het eigenlijk altijd wel lekker smaken.

Mijn favo's zijn 2x sinaasappel, 1x sinaasappel + 1x peer, of alleen aardbeien.
 
Geef mij deze bakjes maar! Baalde er al flink van toen ze werden vervangen. Niet te dik, heerlijk van smaak en in een hersluitbaar bakkie:cool:
 
ik neem meestal die van Danone light aardbei :p
 
Die hebben volgens mij maar 5 gram eiwit per 100 gram ;)
 
Back
Naar boven