MuscleMeat

Favo Fastfood (1 bezoeker)

Wat is jullie favo fastfoofketen?

  • Mac

    Stemmen: 28 45,9%
  • Burger King

    Stemmen: 13 21,3%
  • KFC

    Stemmen: 2 3,3%
  • Febo

    Stemmen: 8 13,1%
  • anders, namelijk...

    Stemmen: 10 16,4%

  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Ok, jongens laat maar eens horen wat jullie favo fastfoodketen is.

En dan niet aankomen met , beeuuuh wat smerig daar eet ik toch nooit wat.:barf:
Dus zet je BB-lifestyle ff opzij, hoe moeilijk t is:rolleyes: , en laat anders maar weten wat je favo fastfoodketen WAS VOORDAT je aan BB deed. Dus geen kipnuggets omdat daar de meeste eiwitten inzitten. Die reden wil ik niet zien!!

Ook leuk om daarbij te vermelden wat je t liefste wegwerkte

Bij voorbaat mijn excuses voor als er iemand in de verleiding komt:D

Ik ga voor de Febo met hun speciaaltjes. gekruid gehakt waar t vet van af droop, een lekkere wienerschnitzel bij de plaatselijke cafetaria. en waar ik helemaal verslaafd aan was was aan de Ratelband Haphoek(juist van Emile). telkens als ik daar langsliep moest ik 2 frikandellen voor 1 gulden halen. Daar was ik echt aan verslaafd :tomato: :no:
 
Als ik dan toch moet opbiechten,de mac.Quarterpounder is altijd al mijn favo geweest.Moet af en toe wel kunnen vind ik,geen gewoonte van maken maar eens in de zoveel tijd waarom niet.
 
Fastfood... Yoghurt vind ik ook fast, ben er verslaafd aan.

Junkfood wordt het denk de mac, Bicmac zonder chedar vind ik zo smerig...
 
Waarom staat er geen keuzemogelijkheid ;van alles wat er staat,,

Plus pizza, ben & Yerry ijs, shoarma, etc etc
 
Ik ga voor de home of the whopper :D Een dubbele whopper met kaas is zooooooooooo lekker. Daar kan de Mac niet tegenop, af en toe hebben ze daar wel lekkere specials (mac afrika bijv.) maar DE WHOPPER RULES BIGTIME :bow:
 
Chichi's als je dat onder fastfood mag rekenen! En de big bacon's van Quick daar kan ik m'n handen ook niet afhouden. Wat hoort daar nog bij als afwerking? Een halve liter milkshake natuurlijk!
 
Burgerking en Mcdonalds vindt ik echt zo bagger,
Eerder at ik er best vaak, ff met de auto er langs, ff snel eten, maar als je kijkt naar die hamburgers bah... check de volgende keer dat je er bent maar eens of die sla op je burger wel vers is..
K heb vaak genoeg gehad dat de sla gewoon verlept was.
K heb die mc morning ook al eens gehad toen k uit was geweest in duitsland, jezus die is GOOR!!, never nooit nemen dus.
En als je kijkt wat je er voor betaald, dat is ook niet normaal.

Back to the point: mijn favo junkfood is een steenoven pizza.


Gr rob
 
Merk nu op dat ik de pizza hut ben vergeten:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Ok, jongens laat maar eens horen wat jullie favo fastfoodketen is.

En dan niet aankomen met , beeuuuh wat smerig daar eet ik toch nooit wat.:barf:
Dus zet je BB-lifestyle ff opzij, hoe moeilijk t is:rolleyes: , en laat anders maar weten wat je favo fastfoodketen WAS VOORDAT je aan BB deed. Dus geen kipnuggets omdat daar de meeste eiwitten inzitten. Die reden wil ik niet zien!!

Ook leuk om daarbij te vermelden wat je t liefste wegwerkte

Bij voorbaat mijn excuses voor als er iemand in de verleiding komt:D

Ik ga voor de Febo met hun speciaaltjes. gekruid gehakt waar t vet van af droop, een lekkere wienerschnitzel bij de plaatselijke cafetaria. en waar ik helemaal verslaafd aan was was aan de Ratelband Haphoek(juist van Emile). telkens als ik daar langsliep moest ik 2 frikandellen voor 1 gulden halen. Daar was ik echt aan verslaafd :tomato: :no:

Ja die speciaaltjes van de FEBO... :burger: :kwijlinmond: EN NATUURLIJK KFC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHhhh
 
Haam-kaas souffle, frikandel speciaal, wopper, big-mac, quatrepounder.

en die kinderbueno dingen, die 2 reepjes van 4 blokjes met van die luchtige romige vulling... zucht...mmmmmmmmmmmm
 
ik ging altijd voor de Big Mac, maar sinds ik die al 4 maanden lang 3 a 4 dagen per week eet wordt ik hem een beetje zat :)
Whopper is ook erg lekker ,maar er zit geen BK in de buurt, en de Mac is om de hoek :)

En die halve liters milkshake zit ook veel eiwit in :) hehehehe
 
ik bedenk me eigenlijk net dat ik best wel slechte gewoontes heb, 3 a 4 keer per week MCdonalds, en 2 dagen per week op cursus met verzorgd buffet waardor ik die 2 dagen ook alijd broodjes kroket/hamburger/saucijze eet. En in het weekend is het standaard zaterdag en zondag avnond snack avond.

Daarom kom ik niet onder die 12% met 200 mcg T3 , hahahha
 
Zou je denken?:D

Toen ik je 1e post las, dacht ik al van WTF!
 
tja, ons bedrijfsrestaurant is nog in aanbouw, en de mac is het enige in de buurt, voor iets anders moet ik helemaal het centrum in ben ik veel tel nag onderweg, dus altijd mac als ik op de zaak ben :rolleyes:
 
Jij denkt wel makkelijk over t eten he. Zou ik niet moeten doen, 4 x pweek naar de Mac.
Ook niet aan gedacht om voedsel mee te nemen:rolleyes: ?
doet iedereen hier...
 
ik neem elke dag 1000 gram nasi mee, met enkele stukken kip een een halve liter shake. Maarja, honger he :)
Ik heb het voordeel dat ik heel slechht vet aanzet, ik gebruik dus ook niks tegen vet, geen T3, geen clen, niks en ik zit met deze eetgewoontes op 12% als ik iets minder eet (b.v. vakantie, dan heb ik geen mac in de buurt) dan zak ik zo naar 8%.
Lekker makkelijk.
 
Originally posted by Jack
(b.v. vakantie, dan heb ik geen mac in de buurt) dan zak ik zo naar 8%.
Lekker makkelijk.


geen mac nee, maar wel veel andere verleidingen...
 
KFC lijkt me LEKKERR
zo van die lekkere vettige kip naar binnen schranzen :D

ik vind kip ERGG lekker :) gekookt smaakt t ook heerlijk.. in gewoon water gekookt he.. dus nix saus of kruiden erbij

maja.. de mac is ook wel te eten.. alleen is alweer een jaar geleden dat ik daar geweest ben bijna... 10-11 maanden :)
verder is de Bk wel ok.. maja verder is eik alle junkfood goed te eten imo.. ik lust alles :)
 
Originally posted by Levrone@
Waarom staat er geen keuzemogelijkheid ;van alles wat er staat,,

Plus pizza, ben & Yerry ijs, shoarma, etc etc

Pitta shoarma pikant, met lekker veel rode hete saus, mhhhhh
 
Back
Naar boven