MuscleMeat

Favo oefening

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.009
Waardering
3.621
Onder het mom van het is stil, laten we de boel eens aanzwengelen.

Wat is momenteel je favoriete oefening!!!!!

Om te starten de mijne is momenteel 1 arm staande landmine press met het accent op schouder

 
OHP met swiss bar.
 
OHP met swiss bar.

Zit die “uitbouw” niet in de weeg (sommigen klagen al dat ze met een rechte stang hun kin raken) of buig je gewoon wat verder naar achter?
 
Deadlift.
 
Zit die “uitbouw” niet in de weeg (sommigen klagen al dat ze met een rechte stang hun kin raken) of buig je gewoon wat verder naar achter?

ik buig een klein beetje naar achter,maar minimaal.

De reden voor de swiss bar bij OHP en bench is omwille van vroegere schouder blessures/operaties.
 
Incline bayesian cable fly denk ik op het ment
 
Op dit moment de strict press. Niet handig als je eigenlijk gewoon je bench eens omhoog wil krijgen...
 
Hip trust, tijdens de oefening lekker zwoel kijken naar de chica’s :menm:
 
Is dit nou gewoon een skull crusher waar je ook je schouders mee aanpakt?

Nee dat is een aangepaste scullcrusher waarbij je ook de lange kop van de triceps goed aanspreek (normale crusher is door het lage gewicht meer laterale-mediale kop)
 
Hip trust, tijdens de oefening lekker zwoel kijken naar de chica’s :menm:

Vrouwen in de sportschool? Geen Hardcore dus? (Meer hard boner)
 
Op dit moment de strict press. Niet handig als je eigenlijk gewoon je bench eens omhoog wil krijgen...

Zoek eens naar wat artikelen van Tibodo, volgens hem de de beste manier om een stagnerende bench omhoog te krijgen er voor te zorgen dat je OHP vooruit gaat.
 
Zoek eens naar wat artikelen van Tibodo, volgens hem de de beste manier om een stagnerende bench omhoog te krijgen er voor te zorgen dat je OHP vooruit gaat.
Ik heb op zich geen stagnerende bench, hoor. Ik wil alleen gewoon de 100 kunnen reppen en dan vind ik het wel mooi. Dan wil ik op naar een BW OHP (brb even 20 kg afvallen...)

Verder totaal geen idee wie Tibodo is!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven