AndroidHealthClinic

favo supps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

punani

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
3.338
Waardering
0
oke.. Na me vakantie(volgende week) wil ik ff een maandje commercieele troep proberen(zoals ik het noem:D). Welke supps raden jullie me aan en waaarom?
ik neem al whey,bcca,vit. No xplode heb ik geprobeerd merkte ik weinig van... komt u maar.. Beste tips krijgen karma:p
 
cell mass. imo het beste crea produkt:P sochtens bij opstaan, en savonds na t trainen.
 
creatine monohydraat blijft mijn nummer 1
 
Universal OKG

[Link niet meer beschikbaar]

Zeer goed product voor de pomp
Gebruikte het tijdens de bulk en had echt het idee dat het mijn gh goed ondersteunde.
Goed spul voor weinig geld imo.

Avant labs Lipoderm Ultra

[Link niet meer beschikbaar]


Erg goede ondersteuning in de cut. Samen met een goed dieet werkt dit spul ideaal.Het vet verdwijnt versnelt op de plekken waar je het smeert.
Goed product!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:
 
Axis Labs Creatine EE - degelijke prijs, geen laadfase en op fitnessnet.nl gratis 120 caps bij een ander Axis Labs product.

Cell Mass ook ok maar aan de prijzige kant. Whey en BCAA's is al bijna meer dan genoeg? Gebruik je trouwens echt Whey of een multimix of een weightgainer met eiwitten?

Wat is trouwens je doel met supps? WIl je harder pompen of 'beter' herstellen?
Creatine zou ik sowieso doen en misschien een preworkoutbooster bijv VPX No Shotgun - is niet het lekkerste spul maar wel goed.

Zelf heb ik een potje BSN NItrix gebruikt icm No-Xplode en dat ging als een speer.
 
thanks voor de reacties!
sommige producten klinken leuk!

Mijn doel is gewoon ff wat sneller gainen dan normaal.. maarja dat wilt iedereen..

redhead je links zijn dood
 
thanks voor de reacties!
sommige producten klinken leuk!

Mijn doel is gewoon ff wat sneller gainen dan normaal.. maarja dat wilt iedereen..

redhead je links zijn dood

Dan zou ik zeker de MassFX en hyperdrol combo nemen.
 
Dan zou ik zeker de MassFX en hyperdrol combo nemen.

Ik wacht nu op m'n 2e pot Nitrix; kijken of de 2e 'kuur' net zo goed doet als de eerste icm met NO Xplode en leangainer. Als deze op is dan ga ik ook voor de MassFX en Hyperdrol combo; klinkt zeer bruut als ik zo op internet rondlees. Ik denk zelfs dat ik voor die m'n huisarts raadpleeg...
 
Dan zou ik zeker de MassFX en hyperdrol combo nemen.

ik heb gelezen klinkt zker interesant.. bestelling kost 120 dollar.. best prijzig voor supps. en al helemaal als je naheving krijgt
 
ik heb gelezen klinkt zker interesant.. bestelling kost 120 dollar.. best prijzig voor supplementen. en al helemaal als je naheving krijgt

Idd prijzig :mad:

International postal service nemen bij bb.com als verzendwijze, nooit naheffing :cool:
Soms kan er eens 10 euro voor de koerier bijkomen, thats it.
 
Ik krijg die links niet werkend punani.Maar ik heb het toen besteld bij bb.com.Wat ik was vergeten te vertellen over OKG van Universal was dat ik het idee wat dat ik wat sneller herstelde en wat dieper sliep.Succes met de keuzes!
 
Controlled Labs White Flood :D
 
Back
Naar boven