AndroidHealthClinic

favoriete cardio workout

Bezoekers in dit topic

growlikeweed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
1.232
Waardering
136
wat is jullie favoriete cardio workout en waarom?
wanneer ik cardio ga doen sta ik zelf 20 minuten op de crosstrainen en vervolgens 30 minuten intervaltraining op de fiets. 1 minuut sprinten en een half minuut rustig afwisselend.
 
inb4 coïtus
 
Op 1: elliptical trainer, lekker 50 minuten knallen op interval. 600 - 700 kCal.

Op 2: roeien: 10 km in 51 minuten, standje 8. Ongeveer 550 kCal.

ook leuk is "cross-country"-programma op de crosstrainer.

Fietsen op een apparaat of hardloopband vind ik zwaar k*t.
 
HARDLOPEN > beste cardio :)

Dan interval crosstrainer en loopband.
 
in de ochtend achter de bus aan rennen
 
Favoriete is misschien veel gezegd maar ik kan me wel ontspannen achter een klein uurtje joggen in 't park.
Bij gebrek aan tijd 20 min interval op de crosstrainer voor den TV.
Als 't gaat vriezen overweeg ik dit jaar misschien te gaan zwemmen.
 
Geen, haat cardio.
 
Cardio in de sportschool is niet mijn favoriete bezigheid, dus zit hooguit 20 min. op de loopband. Hardlopen doe ik liever buiten in het bos, dan ben je al snel een uurtje bezig.
 
Hardlopen, doe nooit cardio in de gym.
 
ja het is ook best wel hersendodend om te doen maar wel voor een goed doel natuurlijk.
dus altijd opzoek naar nieuwe manieren om nog een beetje te varieren.
gelukkig komen er genoeg mooie dames over de vloer als je savonds tussen 7 en 8 gaat:P:D
met een beetje mazzel kan je er 1 meenemen om savonds thuis de cardiosessie te vervolgen:ds:
 
Laatst bewerkt:
mm, toch maar loopband en/of roeien dan.
 
1. Spinningles
2. Crosstrainer
3. Schaatsapparaat
 
Crosstrainer afwisselen met springtouw om de 3 min, kan ik in totaal zo'n 40min volhouden.
Ben die shit snel beu :(
 
loopband is het enige cardio apparaat wat ik echt leuk vind.. m'n knie vind het na zo'n 45 minuten een stuk minder leuk worden helaas
 
Sowieso hardlopen. Hoge vetverbranding in een kleine tijd. En je kan het ook mooi dagelijks gebruiken. Indoor is eigenlijk alles saai
 
Laat me deze vraag beantwoorden aan de hand van een smiley:

:doggy:
 
Back
Naar boven