AndroidHealthClinic

Favoriete CrossFit workout

Bezoekers in dit topic

Maar strongman en crossfit zijn verschillende dingen. Strongman is gewoon een sport waarin het iedereen vrij staat zo raar te doen als hij/zij wil en daarom kan je nogal moeilijk 'strongman' als geheel bekritiseren, maar CrossFit is een bedrijf/merk. Het NK wheelflip is geen event georganiseerd door een overkoepelende organisatie ofzo.

Ja maar er zijn ook heel veel lui die de term crossfit gebruiken die niet aangesloten zijn bij de overkoeplende organisatie of whatever.
 
Heey allemaal !!

Vet topic! ik ga jullie mijn WOD vertelllen. Crossfit is echt vet!
EN je verbrand vet en bouwt tevens spieren op, hier komt ie: ( 30 sec rust tussen iedere set NIET LANGER!)
De insane power-workout level10

- Aller eerst: Post op Facebook, Twitter en Instagram dat je WOD gaat beginnen. Heb je nog geen account maak er dan direct een aan! Eerder kun je niet van start gaan
- Warming up: 3 x 80 Jumping-Jacks op een stapel 20KG schijven
- Oefening 1: 3 x 50 Kipping pullups met een touw aan je voeten waarmee je partner ropeswings doet
- Oefening 2: 5 x 20 Behind the neck barbell-press op een rijdende crossmoter
- Oefening 3: 10 setjes zovaak als je kunt, katten-rug deadlift met 60 kilo.
- Als laatste: Een piramide set klapmes squats op een skippiebal

Als post workout drink je met zijn alle een Herbalife24 herstelshake en ga je hiermee op de foto.
(vergeet deze foto niet te posten!)

#Crossfit #level100 #letsgo
 
Ik ken toch wel een aantal crossfitters die de sport serieus nemen en ook sterk willen worden op lifts zoals squats, snatch, C&P maar ook bv. log en farmers en er hard voor trainen met goede resultaten

Dat handen loop gedoe en kleuterklas toestanden bij de warm up en soms ook de WOD blijf ik ook lachwekkend vinden maar er is ook een serieus gedeelte
 
Ik ken toch wel een aantal crossfitters die de sport serieus nemen en ook sterk willen worden op lifts zoals squats, snatch, C&P maar ook bv. log en farmers en er hard voor trainen met goede resultaten

Dat handen loop gedoe en kleuterklas toestanden bij de warm up en soms ook de WOD blijf ik ook lachwekkend vinden maar er is ook een serieus gedeelte

Ik ken ook wat lui die crossfitten en shredder en sterker zijn dan 95% van dbb die erom lachen
 
erop haten is kinderachtig

net als de eeuwige strijd tussen de PL federaties kinderachtig is, waarom kunnen we elkaar niet gewoon accepteren


bijbelmodus uit

Pl federaties die partials goedkeuren kan ook niet heh westside barbell volgens mij bijv (waar die bij aangesloten zijn..:o
 
Een greep uit de favoriete oefeningen in mijn workout:

Chest&belly roll overhead slowmotion press

200.gif

Semi-snatch overhead throwpress

200.gif

Rub-a-pole pulls

200.gif

Crossfit hammercurls

200.gif

Overhead ab-rolls

200.gif

Lying kipups

200.gif

En de laatste:

Chest press push ups

200.gif

Andere mensen nog meer aanraders voor oefeningen?


Hilarisch, keep them cumming.:)
 
die eerst is gewoon een continental clean :roflol:
 
Ik vind crossfit cool, ondanks dat ik er zelf nooit aan zou beginnen als sport. Het is gewoon een naampje voor een verzameling van vanalles. Veel strongman shit ligt ook gewoon dicht tegen crossfit aan. Buiten dat geloof ik dat de huidige opbloeiing van het powerliften te danken is aan de populariteit van crossfit.



http://liftbigeatbig.com/you-dont-like-crossfit-get-over-it/
Crossfit minus de bullshit is strongman/gewichtheffen/powerlifting. En dat bestond al. Er is gewoon een hele hoop bullshit toegevoegd aan goede disciplines, maar dat maakt crossfit nog niet goed.
 
Crossfit minus de bullshit is strongman/gewichtheffen/powerlifting. En dat bestond al. Er is gewoon een hele hoop bullshit toegevoegd aan goede disciplines, maar dat maakt crossfit nog niet goed.

Zeg dat maar tegen Rich Froning.
 
Zeg dat maar tegen Rich Froning.

grappige is de pro's niet eens zoals de amateurs trainen, hun gaan niet tot failure etc op compound lifts tijdens te training.
 
Crossfit minus de bullshit is strongman/gewichtheffen/powerlifting. En dat bestond al. Er is gewoon een hele hoop bullshit toegevoegd aan goede disciplines, maar dat maakt crossfit nog niet goed.

strongman/gewichtheffen/powerlifting/epilepsie*
 
Back
Naar boven