AndroidHealthClinic

Favoriete discotheek/bar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een hekel aan discotheken en barren omdat er teveel agressieve patsers en domme teven rondlopen..
 
Brutez zei:
Ik heb een hekel aan discotheken en barren omdat er teveel agressieve patsers en domme teven rondlopen..

Heb je wel gelijk in. Zal altijd blijven ook. Beste is om ze weg te denken, plezier hebben met vrienden en vriendinnen, dan is het leuk. ;)
 
The matrixx :cool: :thumbs: :banana:

Gave tent, goeie muziek, goeie dj's, goed geluid, (meestal) rlx volk! Wat wil je nog meer?
 
Kom af en toe in Café d'Anvers en Café Local. Verder ben ik op kleinschalige feestjes te vinden of kleinere danscafés zoals de Vuile Was (Pieter Pot straat voor diegene die Antwerpen een beetje kennen). Verder durf ik wel eens een TD'tje mee te pakken in de Phil Collins.

In Brussel ga ik wel eens naar The Fuse.
 
Panama, Amsterdam
Winkel Van Sinkel, Utrecht
Hemkade, Zaandam

..en nog wel meer eigenlijk, Now & Wow en de Matrixx wil zeker ook nog ens heen.
 
now-wow is wel aardig, alleen trekt dat trendy sfeertje veel gays heb ik het idee, maar eerlijk is eerlijk ook heel erg veel lekkere wijven :D
 
TD kes vooral van hermes ofzow
5de juli in phill collins voor de liefhebbers ;)
 
bar-cles in Emblem
Biazaar in Edegem
 
Geen, omdat ik geen 2 euro plus voor een drankje wil betalen. Voorheen meestal zeer foute tenten omdat ik me dan zwaar kon misdragen zonder op te vallen :D Die 2 euro is dan nog laag meestal, meeste tenten ben je zo 20 euro kwijt als je een rondje geeft aan drie man. En dan wordt je nog geholpen alsof je blij moet zijn dat je binnen bent.
 
EricR zei:
Geen, omdat ik geen 2 euro plus voor een drankje wil betalen. Voorheen meestal zeer foute tenten omdat ik me dan zwaar kon misdragen zonder op te vallen :D Die 2 euro is dan nog laag meestal, meeste tenten ben je zo 20 euro kwijt als je een rondje geeft aan drie man. En dan wordt je nog geholpen alsof je blij moet zijn dat je binnen bent.
Word! Heb me er ook al aan geërgerd maar het besef komt snel dat je daarin ergeren weinig zin heeft. Hoe je het ook draait of keert, het discotheekwezen steunt vooral op "pochen om wie met de dikste wagen rijdt en met de meeste geldbriefjes kan zwaaien", als iemand op café gaat en hij moet een pint betalen aan 2,5 euro vind hij dat duur, als hij in een discotheek een pint krijgt voor 4 euro hoor je niemand klagen, tja je kan de discotheken niet kwalijk nemen dat ze daar op inspelen natuurlijk :)
Ik zie vaak mensen die zich als de high society gedragen maar achteraf eens zo hard in een zwart gat vallen.
 
Hoop tenten draaien op degenen die hun zwart verdiende geld toch ergens kwijt moeten, dan boeit een watertje voor 3 euro of meer niet zo veel. De wannabes bloeden de rest van de week voor hun uitspattingen in het weekend.
 
Highstreet in Hoogstraten in België.
The Site, net voorbij Zundert
de Asta in De Haag

Dit zijn wel mijn favo tenten!
Vrij bekend dacht ik zo! :cool: :D
 
EricR zei:
Geen, omdat ik geen 2 euro plus voor een drankje wil betalen. Voorheen meestal zeer foute tenten omdat ik me dan zwaar kon misdragen zonder op te vallen :D Die 2 euro is dan nog laag meestal, meeste tenten ben je zo 20 euro kwijt als je een rondje geeft aan drie man. En dan wordt je nog geholpen alsof je blij moet zijn dat je binnen bent.

En is het goed voor de spieren?! :rolleyes: NEE!! Daarom ook! ;) :p
 
Back
Naar boven