MuscleMeat

Favoriete discotheek/bar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deze tent is da bomb!

www.club-noa.nl hier ben ik vaak te vinden

helaas zijn ze er mee bezig.. hier dus een plaatje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
FrederX zei:
deze tent is da bomb!

www.club-noa.nl hier ben ik vaak te vinden

De pagina die u probeerde op te vragen is tijdelijk buiten gebruik
Probeer het later nog een keer....


Goede tent, ze moeten alleen ff hun hosting maatschappij betalen zo te zien.
 
Marky zei:
Panama, Amsterdam
Winkel Van Sinkel, Utrecht
Hemkade, Zaandam

..en nog wel meer eigenlijk, Now & Wow en de Matrixx wil zeker ook nog ens heen.
Hemkade is niet echt een discotheek maar wat heb ik daar veel vetten dingen mee gemaakt :D
echt een geweldige tent
 
www.fuse.be

DE club van brussel, misschien wel de beste in België, vaak grote namen als dave clarke e.d. en altijd tegen een spotprijsje.
 
ik ga soms es naar http://www.kokorico.be/ (heb er 4mnd gewerkt ook)

site zuigt wel heel erg , wel gezien dat er een 3tal filmpies opstaan,

zie new year @ kokorico :p wie ziet me rondlopen met een bak boven me hoofd ? ;)
 
wie gaat er vrij of zat ( of vrij EN zat) naar de kokorico ? :d i'll be there
 
nee nee nee nee, cherry:p

vrijdag naar the stars, marginaal maar goed:p
 
haha :D ben je al es naar de koko geweest spider ?
 
discotheken zijn het niet meer voor mij!
Ik ging altijd naar Now en Wow speedfreaks (oude lokatie), dit was echt relaxed.
Laatst nog in now en wow nieuwe lokatie geweest, ik vond het een kinderspeeltuin met overdone publiek. Baja is de laatste tijd wel weer aardig vind ik (nadat het weer is veranderd van eigenaar)

Ga tegenwoordig nog naar kroegen en bardancings, woodies in gouda vind ik wel leuk, Sorbone Rotterdam, Thahiti Scheveningen is ook leuk

Verder ééns per jaar een fesival (awakenings)
 
neei neei, moet ik nog eens doen, maja te veel feesten is niet goed héé:p:d
 
La Rocca , (Cream) en Illusion retro classics zijn wel lekker !
Voor de rest in't buiten land St Trop (Lloret) altijd goei muziek and chicks ;)
 
St trop ja, een klassieker. Tis allemaal wel goed als je dé player bent want de concurrentie is er stevig aanwezig
 
Ja maar 't zijn daar allemaal players hé , gewoon zien da je op tijd bent ééntje in't oog hebt ;)
 
Raar dat ik als eerste de Matrixx opnoem....

Laatst weer verkozen tot beste club van Nederland.
 
Hollywood Music Hall uit Rotterdam is dinsdagavond verkozen tot Populairste Uitgaanscentrum van Nederland. De jaarlijkse Nightlife Awards werden in Bobs Party Palace o.a. aan Danscafé Men at Work (Almere), CityLife Dance & Fun in Reeuwijk (Discotheek) en Matrixx (Nijmegen) als Populairste Club uitgereikt.

Ook Jamie en Spike van Di-Rect ontvingen als Populairste VIP-DJ’s een Nightlife Award, evenals Ali B die de titel van Populairste Discotheken Act won. Jan van der Pligt van Alcazar Pleasure Village(Puttershoek) kreeg voor zijn niet-aflatende inzet voor de branche een Achievement Award van Koninklijk Horeca Nederland.

Tot Populairste Publiekstrekker werd Bling Bling Party van B-Bass Music gekozen. Voor de DVJ-X1, een speler waarmee een DJ CD’s en DVD’s kan mixen won Pioneer de Populairste Product Innovatie Award.

De afgelopen maanden hebben ruim 20.000 Nederlanders via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms op hun populairste discotheken gestemd. De Nightlife Awards werden dit jaar voor het eerst per regio uitgereikt aan danscafés tot 500 bezoekers, discotheken (tot 1500) en uitgaanscentra (boven 1500). In de categorie clubs werd alleen een nationale winnaar benoemd. Mystery guests beoordeelden de ruim 100 deelnemende discotheken op Omgeving & Sfeer, Gastheerschap & Service, Productaanbod & Kwaliteit, Actieve Verkoop & Presentatie en Traffic (hoe goed loopt het bedrijf). Hollywood Music Hall uit Rotterdam is de opvolger van Bob's als Populairste Mega Discotheek van Nederland.

Een onderzoek onder de stemmers gaf aan dat 61% graag zanger Marco Borsato een keer als DJ achter de draaitafels zou willen zien. Frans Bauer werd tweede en Jan Smit derde in het onderzoek.

Esther Herber-Zey, voorzitter van de sector Discotheek- en Zaalbedrijven van Koninklijk Horeca Nederland, reikte de jaarlijkse Achievement Award uit aan Jan van der Pligt van Alcazar Pleasure Village in Puttershoek. Hij ontving de prijs o.a. voor de fantastische wijze waarop hij de branche heeft helpen ontwikkelen en vooroploopt met innovaties en veiligheidsbeleid.

Nightlife Magazine is het vakblad voor het management van discotheken, zaalbedrijven, uitgaanscentra, dansscholen, partycentra, dans-, muziek-, thema- en grandcafé's.
Bericht was te kort :S
 
Back
Naar boven