AndroidHealthClinic

Favoriete Discotheek

Bezoekers in dit topic

tramonto

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2007
Berichten
121
Waardering
0
Titel spreekt voor zich.

Bij mij is het Carré (Willebroek)
http://nl.youtube.com/watch?v=lhj7VMU9nM0,
ga er een paar keer per maand (gratis toegang enzo :rolleyes:). Maar is ook zowat de enige waar ik geweest ben :D

Bij jullie?

En wat vinden jullie daar nu zo fijn.

K'vind vooral de muziek, de sfeer en ook wel het volk. Geen boerkes ed ;)
licht, kanonnen, confetti, vuurwerk, special acts enzo zijn ook mooi meegenomen ;)

En wat vinden jullie van bodyguards?

Ben vorige keer voor de eerste maal zonder problemen binnen geraakt.
Ofwel ist nee geen zonnebrillen, hemd teveel open, ...
Maar vind het wel goed dat ze zo streng zijn, alst e u ene lastig valt 5 seconden later hebben ze hem al vast :-)

Grtz_ ben benieuwd over jullie mening.
 
Laatst bewerkt:
The Temple (destelbergen)

Leuke muziek, lekkere chickies, relaxte zachte sfeer en praktisch nooit ruzie. Lazershows, wat randanimatie, exclusive parties, etc.

Kokorico (zomergem)

Zelfde reden

Vroeger naar The Fever wat nu Clubbs geworden is.
Is geen vaste discotheek, maar eerder een exclusive party om de zoveel maanden die echt de moeite waard is! Decadentie alom.


Buitenwippers
Mogen er zijn, die zijn er idd zo vlug mogelijk als er iets te beleven valt. Geef hun altijd ook een licht fooitje. Ze staan er tenslotte ook heel de avond voor jouw veiligheid.
 
Black Widow
 
The Temple (destelbergen)

Leuke muziek, lekkere chickies, relaxte zachte sfeer en praktisch nooit ruzie. Lazershows, wat randanimatie, exclusive parties, etc.

Kokorico (zomergem)

Zelfde reden

Vroeger naar The Fever wat nu Clubbs geworden is.
Is geen vaste discotheek, maar eerder een exclusive party om de zoveel maanden die echt de moeite waard is! Decadentie alom.


Buitenwippers
Mogen er zijn, die zijn er idd zo vlug mogelijk als er iets te beleven valt. Geef hun altijd ook een licht fooitje. Ze staan er tenslotte ook heel de avond voor jouw veiligheid.

Ziet er idd ook sjiek uit, fooien geef ik niet ben nogal gierig :p (mss later alsk wa rijker ben :D)
 

ken ik niet...

mijn favo is laatste tijd La Rocca! vol heerlijk mooie vrouwen, super muziek, toffe sfeer, goeie bediening en normale portiers!

ook wel topper is complex :D
 
The Fabric in Londen
Cocoonclub in Duistland

Amnesia in Ibiza
Space in Ibiza

Belgie:
La Goa in de Panne
Larocca en Illusion kan ik ook wel waarderen, kan ook niet anders als je van Lier bent ;)

Voor de rest ga ik liever na feestjes
Tomorrowland
Laundryday
10 days off
pukkelpop
 
The Fabric in Londen
Cocoonclub in Duistland

Amnesia in Ibiza
Space in Ibiza

Belgie:
La Goa in de Panne

Voor de rest ga ik liever na feestjes
Tomorrowland
Laundryday
10 days off
pukkelpop

volgende week zit ik in lloret------>moef gaga :D :D :D
 
haha ik liep deze week nog met hun vissershoedje door stad. Enige discotheek in Lloret met een echte relaxte sfeer, waar je lekker in een zetel kon scheef gaan zonder meteen buiten gezet te worden.
 
Ben jij die mongool die altijd met zijn zonnebril rondloopt en zijn blousje open?
 
Laat mij maar eerst iets weten hoe je gratis in Carré binnenkomt.:D
 
via kameraad heeft altijd gratis kaartjes, zoveel als em wilt. Dus tchill :p

@ strongman: nee hing gwn aan men shirt,
ben jij die mongool die niet weet dat je ook men een truck kan rijden :roflol: ^^
 
Laatst bewerkt:
Ben jij die mongool die altijd met zijn zonnebril rondloopt en zijn blousje open?

Nah draag het normaal nooit maar droeg het gisteren om mijn vriendin te kloten. Zij wordt telkens gek als ik zo'n marginaal hoedje op mijn hoofd zet.
 
Atak in Enschede.

Altijd relaxte sfeer, nooit ruzie. Af en toe een pit.
Helaas gaan ze binnnenkort verhuizen naar een ander pand. Zal wel veel sfeer verdwijnen.
 
Stalker in Haarlem wordt stevig/lekker gedraaid zijn erg selectief aan de deur wie er wel of niet naar binnen mag.
En het is vrij klein binnen,en dat zorgt voor een betere intieme sfeer.

Vroeger ging ik wekelijks naar de Mazzo in Amsterdam,kleine ruimte maar er werd geweldig gedraaid. Maandagavond Gabberhouse,Hardcore
Mazzo was ook een echt gebruikershol trouwens.:p
 
Vind Sorbonne in R'dam wel leuk..

En wat vinden jullie daar nu zo fijn.

Lekkere muziek, mooie mannen (en niet teveel jongetjes:))

En wat vinden jullie van bodyguards?

Over het algemeen vind ik het goed dat ze er zijn.
Maar de bodyguards hier zijn te agressief, als het een rustige avond is zorgen ze er wel voor dat ze iemand kunnen slaan op één of andere k*treden, ik vind niet dat ze hier met respect met mensen omgaan, beetje triest om gewoon aan het einde van de dag iemand geslagen moet hebben..
 
bobs saloon

sfeer is er gewoon relaxed, altijd goede muziek, mooie meiden, leuke themafeesten, goede parkeermogelijkheden, knappe intreeprijzen.

bodyguards zijn er gewoon relaxed. maar kom dan ook meestal met gasten die groter zijn dan die bodyguards, dan zijn ze misschien ook wat rustiger. drugs en wapencontrole is wel erg streng. maar je kan nog wel wat meesmokkelen als je zou willen.
 
Aangezien ik vrijdag naar Lloret gaat.... wie kan mij vertellen wat daar de "leukste" discotheeks zijn?

Genres:
House, Club, Dance, Hardstyle, Hardcore
 
Aangezien ik vrijdag naar Lloret gaat.... wie kan mij vertellen wat daar de "leukste" discotheeks zijn?

Genres:
House, Club, Dance, Hardstyle, Hardcore

Tropics was wel leuk, goede muziek, groot, leuke indeling, (maar was er maar uurtje geweest ofzo dus kan ook tegenvallen hehe, ik zit nl. ergens anders in Spanje, gingen op discothekentour in Lloret, dus overal maar even..)
Ik weet nog dat daarnaast een één of andere slettentent zat waar iedereen mekaar stond aftenken (getaroom!)
Maar hier kan ik je niet veel mee helpen denk hehe..
 
Club Maria, Tresor, Bergain/Panorama, Week-end. Allemaal in Berlijn. Dikke techno in een vette club zoals je ze in Nederland helaas nergens hebt.
 
Back
Naar boven