Fitness Seller

Favoriete fatburner (1 bezoeker)

Wat is je favoriete fatburner?

  • Hydroxycut

    Stemmen: 12 9,6%
  • Xenadrine (RFA of EFX)

    Stemmen: 26 20,8%
  • ECA stack

    Stemmen: 25 20,0%
  • Charge

    Stemmen: 3 2,4%
  • Jacked

    Stemmen: 0 0,0%
  • Adipokinetix

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clenbuterol

    Stemmen: 18 14,4%
  • Clenbutrx

    Stemmen: 2 1,6%
  • Ik maak mijn eigen stack

    Stemmen: 13 10,4%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 26 20,8%

  • Totaal stemmers
    125

Bezoekers in dit topic

ik vroeg me af, die fatburners he, gaat dat mij veel spiermassa schelen, ik wil juist dat al die vetrandjes nou verdwijnen, en dat mijn spieren nu meer naar voren komen. (vooral rond de buik) Ik ben niet zo;n fan van ephedrine aangezien ik gehoord heb dat er mensen dood aan gegaan zijn...
 
@WeZt: die dooie door de ephedrine zijn fabels. Het is nooit bewezen dat ephedrine de oorzaak was.

@jweigeman: L-carnitine is geen fabel product maar kan goed helpen bij je vetverbranding.
 
als je L-Carnitine wil gebruiken, raad ik je een dosis tussen 500 - 1000 mg. In de meeste burners zit niet genoeg L-Carnitine om echt effectief te zijn naar mijn mening... net als de L-Tyrosine die er 'standaard' in zit....

Gebruik zelf nu Inferno + extra L-Tyrosine, L-Carnitine en groene thee caps... zo nu en dan nog wat yohimbe erbij en je hebt een behoorlijk heftige stack. :D
 
ik hoorde de naam acar of alcar ergens vallen, ook iets met carnitine wat geinjecteerd wordt, zegt iemand dat iets btw?
 
ga het maar eens proberen zoals big cat zei

3 week clenbutrex
en dan 3 week clenbuterol
 
aardige schop omhoog :)
 
Xtreme_BODY zei:
ga het maar eens proberen zoals big cat zei

3 week clenbutrex
en dan 3 week clenbuterol

denk dat je t verkeerd hebt gelezen

bigcat zei:
Dus wat je eigenlijk wil doen is een vetverbrander op ephedrine basis gebruiken voor het eerste deel van je cutting cycle en dan de laatste 3 weken over te stappen op clenbuterol.
 
Back
Naar boven