MuscleMeat

Favoriete fatburner (1 bezoeker)

Wat is je favoriete fatburner?

  • Hydroxycut

    Stemmen: 12 9,6%
  • Xenadrine (RFA of EFX)

    Stemmen: 26 20,8%
  • ECA stack

    Stemmen: 25 20,0%
  • Charge

    Stemmen: 3 2,4%
  • Jacked

    Stemmen: 0 0,0%
  • Adipokinetix

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clenbuterol

    Stemmen: 18 14,4%
  • Clenbutrx

    Stemmen: 2 1,6%
  • Ik maak mijn eigen stack

    Stemmen: 13 10,4%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 26 20,8%

  • Totaal stemmers
    125

Bezoekers in dit topic

xena komt er weer goed uit...
 
alle mensen hebben ook altijd veel betere ervaring met xenadrine dan andere varianten. Ze krijgen geen gewenning en krijgen niet zon irriterend gevoel.
 
Bigcat wat voor studies heb je erop zitten?
 
moleculaire bio en momenteel kinesitherapie
 
Heb nooit eerder burners gebruikt. Ben nu bezig met charge.
Ben 7 kilo in zo'n 3 weken kwijt, maar eet ook minder en doe vrij veel cardio.

Voordeel van Charge tov hydroxycut is dat je niet zoveel pillen in je mik hoeft weg te douwen.
Verder heb ik nog geen mening.
 
Koffie! :D Niet te zuipen, vind ik, maar ik neem het dus 's ochtends voor mijn ochtendcardio.
 
Ik doe het gewoon met koffie en groene thee(al durf ik niet te garanderen hoeveel resultaat het uiteindelijk oplevert. Ik hoef ook geen kilo's kwijt te raken).:D
 
ECA vind ik nog steeds een der beste vetverbranders. Voor mijn volgende wedstrijd probeer ik de combinatie van BC uit.
En verder, ja, DNP, maar d'as spijtig nog niet zonder groote risiko's
 
Originally posted by SQUAT
ECA vind ik nog steeds een der beste vetverbranders. Voor mijn volgende wedstrijd probeer ik de combinatie van BC uit.
En verder, ja, DNP, maar d'as spijtig nog niet zonder groote risiko's

En clen, heb je dat al eens geprobeerd??
 
Originally posted by soulreaver


En clen, heb je dat al eens geprobeerd??

Clen is volgens mijn niet veel sterker den ECA, maar heeft nog enkele andere eigenschappen. Eentje ervan zou anti catabool zijn. Ook zegt men dat het de werking van AS zou versterken. Maar een duidelijk bewijs heb ik hiervan nog niet gezien.
 
anti catabool in dieren, ja
 
Originally posted by SQUAT


Clen is volgens mijn niet veel sterker den ECA, maar heeft nog enkele andere eigenschappen. Eentje ervan zou anti catabool zijn. Ook zegt men dat het de werking van AS zou versterken. Maar een duidelijk bewijs heb ik hiervan nog niet gezien.

Clen is een heel stuk sterker dan ECA, en het is een specifieke beta 2 agonist, waar ECA een algemeen agonist is van de beta receptoren.

Het probleem is dat doordat clen zo sterk en specifiek is, het slechts een korte periode actief blijft voor het de receptor phosphoryleert. In principe ben je beter af te beginnen met ECA en die vol te houden en dan de laatste 2-3 weken over te stappen op clen.
 
Stacker 3 (nog steeds)
 
ik hoop dat jouw formule over niet al te lange tijd wordt uitgebrachgt Big Cat... erg verhelderend stukje van je trouwens, thanx!
 
Xenadrine werkte voor mij best wel goed, in 2 weken 3 kilo kwijt, daarna ben ik er even mee gestopt.
Je krijgt er vooral een energieboost van, dit merk je vooral als je gaat cardio'en dat je het gewoon langer volhoudt.

Ik had geen last van bijwerkingen, ik zweette wel iets meer.
maar xena is wel vrij duur..
 
Stacker 2 voor mij het beste
 
Zit nu plm 12 dagen aan de xenadrine rfa, en ben in totaal 12 pond kwijt, doe 100km fietsen pd, nauwelijks spiermassa verloren. Bij mij werkt het als fatburner erg goed, maar ook extreem goed als krachtverhoger mijn gewichten schieten naar boven, een increase van plm 35-50% per oefdening.

Grtz
 
L-carnitine wordt dus ook overal gepromoot, Is dit nou echt een commercieel fabel-produkt, net zoals TribulusTesteris, want na studies is gebleken dat het niet werkt...
HMB staat ook nog op de schopstoel...
 
Back
Naar boven