MuscleMeat

Favoriete Filmscènes

Bezoekers in dit topic


Correct
 
Fuck Gaspar Gomez and fuck the fucking Diaz brothers!!
renderTimingPixel.png

I bury those cakaroaches!!


volgens mij zat er ook een tijd een Gaspar Gomez op dit board :thinking:

Vreemde vogel was dat
 
Was die George Jung niet al z'n geld kwijt omdat het op een rekening stond in zo'n Centraal- of Zuid-Amerikaanse bananenrepubliek?
 
Denk dat het in Panama was. Politieke onrust... Hopla, geld geconfisqueerd...

:lol:
 
Noriega era zeker? Toen was Panama echt een drugshol.

Beetje ondergeschoven kindje maar VS heeft daar ook nog eens een invasie gepleegd niet al te lang terug
 
De heyday van...

 
Je hoeft trouwens geen genie te zijn om te weten dat Michael als (misschien noodgedwongen) mentor van Michael F. Rizzi behoorlijk interessant was geweest.

De enige moord waar Michael, als Don, vrijwillig bij was. :thinking: (?)

P.S. Tattaglia is a pimp​
 

4min30 :roflol: (Arnold / The Terminator over welke gordijnen te kiezen voor een kinderkamer.)

De film is best het zien waard btw, maar mist natuurlijk zoals verwacht (Tim Miller) de grootsheid, het legendarische van T1 & 2. De score van 6.3 op imdb is wel erg laag m.i., zelfs Terminator Genisys staat hoger en die was vrijwel niks, meer een grap. Dark Fate is toch weer iets verdienstelijker.
 
Laatst bewerkt:
Moet ff aan Taxi Driver denken nu ik Robert in Intern aan het gadeslaan bent
 
Mob boss capo reviews mafia movie scenes

 
M.F. lijkt wel altijd te vergeten dat o.a. Frank Costello, in een tijd waar het nog een taboe was, een psychiater bezocht. Ik weet niet in hoeverre de latere moordpoging op z'n leven er iets mee te maken had.

 

Stephen Graham

Eigenlijk slaat de eerste scene toch nergens op. Die gozer had toch gemakkelijk Manny kunnen afmaken? :thinking:
 

Fuck you too!
 
Back
Naar boven