XXL Nutrition

Favoriete Filmscènes

Bezoekers in dit topic

Rocky vind ik zo'n waardeloze troep... Sorry! :(

Ik heb nu eenmaal een zwak voor de underdog.


Als je een aantal zaken door de vingers kunt zien is het best nog een epische filmscène. (imho)
 
Laatst bewerkt:
'Overactor' is er ook één die ik er tussen had gegooid.
 
Jim heeft zich wel in een paar jaar geweldig in de kijker gespeeld voor het grote publiek. Van '94 tot '98 heeft hij zn signature films eigenlijk een beetje gemaakt.

Truman Show is ook niet onaardig.

Bruce Almighty en Me Myself and irene moet ik eig nog weer eens een keer kijken.

The Mask en Ace Ventura vond ik nooit leuk
 
Six actors returned for this film from director De Palma's earlier movie Scarface. They are: Al Pacino, Al Israel, Ángel Salazar, Jorge Porcel, Michael P. Moran, and Caesar Cordova.

Hector The Toad haal je er zo uit.

 

:roflol:

En blij dat ik 'Downsizing' ondanks de weinig denderende score op IMDB toch bekeken heb. (De metascore geeft de kwaliteit van de film toch iets beter weer m.i.)(7,5/10)

P.S. denk dat de massa de boodschap & het soort (absurde) humor in de film gewoonweg niet weet te waarderen, op waarde weet te schatten.
 
Laatst bewerkt:
Doe ik niet aan mee. Handen geven is ook niet mijn favoriete sport.
 
Ik haat van die klamme handjes. Vind handen sowieso erg persoonlijk. Gelukkig heb ik bizar droge handen. Haat ook figuren die je een 'sterke' hand geven optiefen. Gelukkig al meer dan een jaar niet hoeven doen
 
Back
Naar boven