MuscleMeat

Favoriete Filmscènes

Bezoekers in dit topic

Nieuwjaarszoenen is ook een criem. Die wil je wel en die niet die doe je dan niet en die wel krijg je dat psychologische weer
 
Klassieker:

 
Z'n volgende rol was Batman Begins, uiteindelijk was ie te buff voor de Batsuit.
Hoe hij dat gedaan heeft voor zijn vetmassa niet te veel te laten oplopen is mij een raadsel. Die leefde maanden op een appel en wat tonijn
 
Als kind toch wel bang geweest van die film
 

Trivia: Six actors returned for this film from director De Palma's earlier movie Scarface. They are: Al Pacino, Al Israel, Ángel Salazar, Jorge Porcel, Michael P. Moran, and Caesar Cordova.

Hector The Toad (Al Israel) haal je er zo uit.

Deze film verveelt nooit, onderhand al meer dan 100 keer gezien. Hij had zijn les al moeten leren toen hij werd genaaid door Lalin, of dat hij Benny Blanco punked in front of his own crew, just old instincts kicking in. Carlito was doomed from the beginning, dat is wat de film ook gelijk weggeeft aan het begin. Dit soort films maken ze tegenwoordig niet meer, all time favourite.
 
Deze film verveelt nooit, onderhand al meer dan 100 keer gezien. Hij had zijn les al moeten leren toen hij werd genaaid door Lalin, of dat hij Benny Blanco punked in front of his own crew, just old instincts kicking in. Carlito was doomed from the beginning, dat is wat de film ook gelijk weggeeft aan het begin. Dit soort films maken ze tegenwoordig niet meer, all time favourite.
Carlito's Way had qua verhaal meer diepgang dan Scarface. Het enige dat mij ontzettend stoort aan Brian de Palma zijn de over de top eindes. Scarface kwam er op zich wel mee weg. Al was die superieure hitman met zonnebril voor mij niet nodig. :o

In The Untouchables en Carlito's Way sloeg het eigenlijk gewoon nergens op.
 
Back
Naar boven