XXL Nutrition

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

Arnold.jpg

Laatst bewerkt:
In 1980 was hij bagger. Als ik me niet vergis was er een (objectief) Belgisch jurylid die hem als vijfde had.

Ik blijf Arnold de GOAT vinden. Het perfecte midden tussen massa en esthetiek. The embodiment of the Greek god turned human.

Nadien werden de bodybuilders te massief ...zo massief dat het cartoonesk werd.

Ik blijf Arnold de GOAT vinden. Het perfecte midden tussen massa en esthetiek. The embodiment of the Greek god turned human.

Nadien werden de bodybuilders te massief ...zo massief dat het cartoonesk werd.
Alleen heeft niemand tegenwoordig de pecs en biceps die Arnold had.Vroeger trainden we ook op een manier om geen lelijke dikke reet of groteske obliques te krijgen.

En dan te bedenken dat Daboul letterlijk iedereen hier laat lijken of we niet trainen. Als je dan een keer naast Dauda staat stop je bijna spontaan met trainen.

Ja, sick. Ik denk overigens wel dat het PED gebruik in beiden categorieën min of meer gelijk is. De uitkomst is puur het verschil in genetics.

Ja, sick. Ik denk overigens wel dat het PED gebruik in beiden categorieën min of meer gelijk is. De uitkomst is puur het verschil in genetics.
En de hoeveelheid voedsel gok ik zo. Beide zullen natuurlijk extremiteiten hebben maar dat hou je.

Back
Naar boven