Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Dit is wel een bijzonder goed geslaagde foto, want op de video van de 1980 Mr O ziet hij er lang niet zo vol uit.
Misschien Julian Blommaert?In 1980 was hij bagger. Als ik me niet vergis was er een (objectief) Belgisch jurylid die hem als vijfde had.
Alleen heeft niemand tegenwoordig de pecs en biceps die Arnold had.Vroeger trainden we ook op een manier om geen lelijke dikke reet of groteske obliques te krijgen.Ik blijf Arnold de GOAT vinden. Het perfecte midden tussen massa en esthetiek. The embodiment of the Greek god turned human.
Nadien werden de bodybuilders te massief ...zo massief dat het cartoonesk werd.
En dan te bedenken dat Daboul letterlijk iedereen hier laat lijken of we niet trainen. Als je dan een keer naast Dauda staat stop je bijna spontaan met trainen.
Hier zie je wat mij betreft mooi het verschil in size tussen classic en open. Baas boven baas.
En dan te bedenken dat Daboul letterlijk iedereen hier laat lijken of we niet trainen. Als je dan een keer naast Dauda staat stop je bijna spontaan met trainen.
En de hoeveelheid voedsel gok ik zo. Beide zullen natuurlijk extremiteiten hebben maar dat hou je.Ja, sick. Ik denk overigens wel dat het PED gebruik in beiden categorieën min of meer gelijk is. De uitkomst is puur het verschil in genetics.