AndroidHealthClinic

Favoriete foto's van Bodybuilders (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Chad had op zich wel een punt toen hij zei dat 2019 naar Hadi had kunnen, of moeten, gaan

    Hadi was verre weg het hardste die dag en ziet eruit als een monster.
    Maar zijn fysiek is natuurlijk verre van aesthetic. In dat opzicht vind ik het wel nice dat Curry won.
    Zie het liefst dat Rafael Brandao en Patrick Moore wat massa erop plakken en hoog eindigen.
     
    1584364426534.png
    De favoriete bodybuilder van Milos. (Charles Clairmonte)
     
    1584468353846.png


    Toen Dave Tate nog een bodybuilder was.
     
    Spreekt voor zich denk ik, een grootheid die bodybuilding ademt en uitdraagt
    gm9DWvJ.jpg
     
    Ik heb nooit begrepen waarom mensen fan zijn van z'n slecht geacteerde persona.


    Here comes the...

    1584540441705.png
     
    1584543571974.png


    En ...

    1584543681734.png


    Real stage presence, had toch een aantal keren mr. Olympia moeten worden. Helaas ging de jury voor steeds maar groter, niet per se beter.
    In de jaren'90 had ik een foto uit muscle mag van Francis naast mijn spiegel hangen.
    Heeft niet mogen baten. Bij 105kg mis ik nog steeds echte dikte in de spieren.
     
    Benfatto stopte toen het massa monster tijdperk net begon. Daar zal het niet aan gelegen hebben. Als je zijn palmares overloopt dan was hij toch eerder middenmoot.
     
    wat voor hoeveelheden aas zouden deze jongens toch gebruiken?
    Bob Paris heeft een hekel aan het hedendaagse bodybuilding. Het lukt niemand van de huidige BB media om een interview met hem te regelen. Daardoor heb ik al het idee dat hij behoorlijk conservatief was.

     
    wat voor hoeveelheden aas zouden deze jongens toch gebruiken?

    Bob prob beetje test deca of test primo en hier en daar wat dbol. Dat was sowieso een beetje de go to toen. Ook lage hoeveelheden denk ik.

    chris natuurlijk wel wat meer en zal in contest prep tren ofc
     
    Bob Paris heeft een hekel aan het hedendaagse bodybuilding. Het lukt niemand van de huidige BB media om een interview met hem te regelen. Daardoor heb ik al het idee dat hij behoorlijk conservatief was.


    Mooi hoe die zegt dat’ie tegen aas is maar niet ontkend dat’ie ook heeft gebruikt :D
     
    Bob prob beetje test deca of test primo en hier en daar wat dbol. Dat was sowieso een beetje de go to toen. Ook lage hoeveelheden denk ik.

    precies. Zou hij bv. met 250 mg test per week deze resultaten hebben behaald? Ik weet dat men tegenwoordig meer gebruikt maar ik vind de ifbb mensen er niet echt ver op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vroeger (een enkeling daargelaten).
     
    Back
    Naar boven