XXL Nutrition

Favoriete foto's van Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is wel een echte midget he. Zou jij in ruil voor zijn fysiek 1.65 willen zijn? Ik niet.
Nee fuck dat, kijk maar hoe erg Camelus aan het strugglen is. :trollface:

Maar als je kijkt naar die proportions/mass/waist ratio tho. Heb dat volgens mij niet gezien sinds die 90's imo.

En hij is pas zijn natty status verloren :thinking::roflol:
 
Nee fuck dat, kijk maar hoe erg Camelus aan het strugglen is. :trollface:

Maar als je kijkt naar die proportions/mass/waist ratio tho. Heb dat volgens mij niet gezien sinds die 90's imo.

En hij is pas zijn natty status verloren :thinking::roflol:

Dan heb ik liever het fysiek van die ene Quinten uit Canada. Die is geloof ik net zo oud als Keone, ook “pas” gaan juicen, is 25 kg ofzo zwaarder en 1.85 lang. Wat mij betreft meer impressive.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Dan heb ik liever het fysiek van die ene Quinten uit Canada. Die is geloof ik net zo oud als Keone, ook “pas” gaan juicen, is 25 kg ofzo zwaarder en 1.85 lang. Wat mij betreft meer impressive.
Toevallig die video van Greg over hem gezien? Mooie tijdlijn van hoe zn fysiek is ontwikkeld, wat een genetics
 
Toevallig die video van Greg over hem gezien? Mooie tijdlijn van hoe zn fysiek is ontwikkeld, wat een genetics

Nee niet gezien maar wel zijn optreden afgelopen weekend in de New York Pro gezien. Pff wat een fysiek en wat een structuur ook... nog een paar kilo spiermassa op de juiste plekken en hij wordt een soort nieuwe Ronnie.
 
Dan heb ik liever het fysiek van die ene Quinten uit Canada. Die is geloof ik net zo oud als Keone, ook “pas” gaan juicen, is 25 kg ofzo zwaarder en 1.85 lang. Wat mij betreft meer impressive.
Oh dat is die dude met die gyno die ik laatste tijd in al die filmpjes op YouTube zie. Ik snap echt niet dat ze dat zo ver hebben kunnen laten komen. Wellicht geloven ze ook in die fabeltjes van Galen :trollface: dat je geen ai nodig hebt.

Maar zeker niet verkeerd. Als je een manlet ben oogt alles wel meteen wat thicker.
 
Oh dat is die dude met die gyno die ik laatste tijd in al die filmpjes op YouTube zie. Ik snap echt niet dat ze dat zo ver hebben kunnen laten komen. Wellicht geloven ze ook in die fabeltjes van Galen :trollface: dat je geen ai nodig hebt.

Maar zeker niet verkeerd. Als je een manlet ben oogt alles wel meteen wat thicker.

Ja hij ja :hahaha: Die gyno zullen ze wel fixen zeker.
 
tfoee fucking bbc genetics. En dan hebben ze vaak ook nog eens die waist mee.

ITS OVER

1599812248668.png
 
Oh dat is die dude met die gyno die ik laatste tijd in al die filmpjes op YouTube zie. Ik snap echt niet dat ze dat zo ver hebben kunnen laten komen. Wellicht geloven ze ook in die fabeltjes van Galen :trollface: dat je geen ai nodig hebt.

Maar zeker niet verkeerd. Als je een manlet ben oogt alles wel meteen wat thicker.
Waarschijnlijk geloven ze daar juist wel in, want aromataseremmers zijn niet zo effectief tegen gyno. :trollface:
 
20200920_212135.jpg

Tom Platz, 65 jaar. Wat een benen man
 
Holyy shiettt


ce.jpeg


cc.jpeg
 
 
Back
Naar boven