Fitness Seller

Favoriete foto's van Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na wat esthetische fysieken weer wat 21ste eeuw GH geweld.

1620240151430.png


Los van het feit of je dit mooi vindt of niet, zo'n conditioning bereiken vergt bewonderenswaardige discipline.
 
Mss al gepost maar die vind ik ook top
509E6C6D-99D5-4B73-82E4-1F01318B886B.png
 
Benen mogen wel een stuk harder voordat het perfect is
True, zeker vergeleken met z’n bovenlijf.

Die old school fysieken zien er imo (ondermeer) zo goed uit door de compleet zwarte achtergrond.
 
Wel bijzonder dat 2 van de beste open pro bodybuilders van het moment “Nederlands” zijn, terwijl bodybuilding in Nederland totaal niet leeft.

Ergens ook wel droevig. Bonac heeft 2x de Arnold Classic Ohio gewonnen en is nooit (correct me if Im wrong) op tv geweest bij een talkshow ofzo om erover te komen praten. Meanwhile als er dalijk weer een of andere gayboy een medaille wint op de paralympische spelen in een C-sport die niemand ene fuck boeit is het land te klein en zien je die persoon op elke zender / reclamespotje etc etc etc
 
Wel bijzonder dat 2 van de beste open pro bodybuilders van het moment “Nederlands” zijn, terwijl bodybuilding in Nederland totaal niet leeft.

Ergens ook wel droevig. Bonac heeft 2x de Arnold Classic Ohio gewonnen en is nooit (correct me if Im wrong) op tv geweest bij een talkshow ofzo om erover te komen praten. Meanwhile als er dalijk weer een of andere gayboy een medaille wint op de paralympische spelen in een C-sport die niemand ene fuck boeit is het land te klein en zien je die persoon op elke zender / reclamespotje etc etc etc
Op bodybuilding heerst helaas een negatief stigma waardoor de sport helemaal niet erkend wordt. Jammer.. zeker als je ziet dat een dikke alcoholist als darter de hele samenleving op z'n kop kan zetten.
 
Zelfs als je de Mr. O wint verdien je nog niet een half maandsalaris van een omhoog gevallen voetballertje die met z'n paarse Lamborghini voornamelijk bezig is met zijn enorme ego. Sneu hoor.
 
Zelfs als je de Mr. O wint verdien je nog niet een half maandsalaris van een omhoog gevallen voetballertje die met z'n paarse Lamborghini voornamelijk bezig is met zijn enorme ego. Sneu hoor.
Kan je niet vergelijken. Beetje voetballer pakt easy ton in de week 😄
 
Wel bijzonder dat 2 van de beste open pro bodybuilders van het moment “Nederlands” zijn, terwijl bodybuilding in Nederland totaal niet leeft.

Ergens ook wel droevig. Bonac heeft 2x de Arnold Classic Ohio gewonnen en is nooit (correct me if Im wrong) op tv geweest bij een talkshow ofzo om erover te komen praten. Meanwhile als er dalijk weer een of andere gayboy een medaille wint op de paralympische spelen in een C-sport die niemand ene fuck boeit is het land te klein en zien je die persoon op elke zender / reclamespotje etc etc etc
:needle::needle::needle::needle:
Dat zijn de enige reacties die je dan krijgt...
Dat is toch geen sport! Beetje anabolen spuiten en gewichten tillen kan ik ook wel
Ugh dat ziet er echt vies uit!
Zal vast een kleine piemel hebben hihihii
Moet je denk ik niet willen op nationale tv, vooral niet hier in west Europa
 
Beetje zelfde als vrouwenvoetbal die gaan nooit hetzelfde verdienen
 
Kan je niet vergelijken. Beetje voetballer pakt easy ton in de week 😄
En als je een NK bodybuilding wint (dus echt wel excelleert in onze sport) moet je het doen met een goodie bag van XXL nutrition met een shakebeker en wat whey samples. :emo:
 
Back
Naar boven