XXL Nutrition

Favoriete foto's van Bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3A427CD5-D544-4602-A306-3BF7CB557C12.jpeg
 
Mijn voorkeur gaat uit naar Griffin. Die kerel is echt thick as fuck.
 
Blessing zijn taper is een stuk mooier. Bizar verel progerss heeft hij gemaakt. Maar het blijft een mongool. Lower body nog wat bijtrekken en om een of andere reden lijkt er iets niet te kloppen aan die armen. Vrij groot maar fucked up insertions ofzo.
 
Heb toch een beetje het gevoel alsof de social media fame de doorslag heeft gegeven hier.
 
Die cuts hoog in de quads vind ik altijd indrukwekkend. Een goede teardrop en sweep is 1 ding, maar die details in de vastus intermedius (ja die heb ik ff moeten opzoeken) is nog een niveautje hoger. Cbum is daar ook een goed voorbeeld van.
Het is de rectus femoris...
 
Is dat die Australier van 1.55? claimt of claimde geloof ik natty te zijn?
Geen idee, toen ik op zijn profiel keek zag ik idd pas dat het een echte midget is

Ken em verder niet maar bovenstaande foto kwam plots voorbij ergens
 
Geen idee, toen ik op zijn profiel keek zag ik idd pas dat het een echte midget is

Ken em verder niet maar bovenstaande foto kwam plots voorbij ergens
Hij won de viewers vote wedstrijd van Nick Miller (Nick´s Strength and Power) van een paar jaar geleden.
 
Update van Dennis Wolf op zijn insta. Kerel is mooi gedownsized.

1654152238441.png


Vraag mij alleen af of hij serieus aan het curlen was met die 8 kilo dumbbells. :dunno:

MMC'en to the max misschien. :o
 
Ziet er goed uit ja. 10kg DB-curl FTW :laugh:
 
Update van Dennis Wolf op zijn insta. Kerel is mooi gedownsized.

Bekijk bijlage 557707

Vraag mij alleen af of hij serieus aan het curlen was met die 8 kilo dumbbells. :dunno:

MMC'en to the max misschien. :o
Dexter Jackson is ook flink gedownsized in een korte periode.
Maar als je dan Branch of Kai weer ziet denk je Size kunnen ze toch nog best wel vasthouden.
 
Back
Naar boven