AndroidHealthClinic

Favoriete kruiden op je vlees?

Bezoekers in dit topic

brian0206

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
1.055
Waardering
2.178
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Opzoek naar nieuwe smaken, bij mij vaak het standaard gebeuren; knoflook , uien, gember.
zout, peper, komijn.

Wat zijn jullie favo's ?
 
kip marineer ik altijd in knoflook sambal en ketjap

of kruid mijn kip met curry

biefstuk gebruik ik wel eens RUB kruiden en anders gewoon peper en zout. derest eet ik niet :P
 
kip marineer ik altijd in knoflook sambal en ketjap

of kruid mijn kip met curry

biefstuk gebruik ik wel eens RUB kruiden en anders gewoon peper en zout. derest eet ik niet :P
sambals van lekker bekkie :bow2:
 
Opzoek naar nieuwe smaken, bij mij vaak het standaard gebeuren; knoflook , uien, gember.
zout, peper, komijn.

Wat zijn jullie favo's ?
Kip dagje in (kokos)melk marineren, evt met knoflook of wat je zelf lekker vind.
 
Sweet chilisaus 🤣
 
Mijn kip marineer op ik de manier van Justin Shier. Met himalaya zout, kip kruiden en dan een laagje paprika poeder. Fucking lekker!
 
Rabeko Zero Sauce is life. Verder kruiden als paprika of curry zijn ideaal. Dan kun je zoveel smaak toevoegen als je wilt en los daarvan de gewenste hoeveelheid zout toevoegen.
 
Rabeko Zero Sauce is life. Verder kruiden als paprika of curry zijn ideaal. Dan kun je zoveel smaak toevoegen als je wilt en los daarvan de gewenste hoeveelheid zout toevoegen.
meerdere keren als aanrader gehad de afgelopen maand. toch maar eens paar flesjes aanschaffen dus :thinking:
 
Wisselend...
Tijm met knoflook peper en wat zout
Kerrie met knoflook peper en wat zout
Ipv kerrie:
Paprika
Kaneel, komijn, kruidnagel
Chili flakes
Eigenlijk alles wat maar kan

Sesamolie, ketjap, knoflook
Bbq kruiden
Griekse grillmix
Bruschetta kruiden

Nachtje marineren in rode wijn, tijm, knoflook Peper beetje olijfolie. Na bakken wat zeezout erop.

Nachtje marineren in yoghurt met currypoeder.

Insmeren met mosterd. Nog lekkerder met plakje rauwe ham eromheen.

Aanbraden, kop espresso erbij met kaneel, komijn, peper en zout en wat gewelde abrikozen en 15 min in de oven

Oef.... zoveel opties :o
 
Kip heb ik al gekruid van musclemeat, steak alleen grof zout en zalm met verstegen ocean blend vis en grof zout.
 
Gebruik eigenlijk niet zoveel kruiden maar frietkruiden op aardappels zijn wel lekker, vlees doe ik meestal zout met vers gemalen zwarte peper en knoflook. Maar meestal flikker ik een kilo sambal oelek met soya saus of terriyaki 0% van XXL er in.
 
wel eens gehoord om het in karnemelk nachtje te laten staan voor de malsheid. kokosmelk nog nooit gedaan
Yogurt kan ook.

Alle zuren maken vlees mals.

Met sommige zuren bij kip en zeker vis ook niet te lang in laten zitten.

Op YT doet Ewan(?), die met die snor vaak marineren met mayo.
 
Wisselend...
Tijm met knoflook peper en wat zout
Kerrie met knoflook peper en wat zout
Ipv kerrie:
Paprika
Kaneel, komijn, kruidnagel
Chili flakes
Eigenlijk alles wat maar kan

Sesamolie, ketjap, knoflook
Bbq kruiden
Griekse grillmix
Bruschetta kruiden

Nachtje marineren in rode wijn, tijm, knoflook Peper beetje olijfolie. Na bakken wat zeezout erop.

Nachtje marineren in yoghurt met currypoeder.

Insmeren met mosterd. Nog lekkerder met plakje rauwe ham eromheen.

Aanbraden, kop espresso erbij met kaneel, komijn, peper en zout en wat gewelde abrikozen en 15 min in de oven

Oef.... zoveel opties :o
Volgens mij kun jij wel lekker koken als ik dit zo lees
 

Bijlagen

  • 20220609_184217.jpg
    20220609_184217.jpg
    299,4 KB · Weergaven: 70
hier al sowieso wat goede ideeën opgedaan dankzij jullie. Bedankt :D
 
Back
Naar boven