MuscleMeat

Favoriete Micellar Casein Perfection

Wat is je favoriete Micellar Casein Perfection smaak?


  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

whami

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2010
Berichten
7.347
Waardering
861
Lengte
1m77
Ik wil binnenkort eens eentje bestellen omdat ze in de aanbieding staan momenteel maar weet niet goed welke smaak te kiezen, dus jullie mogen me helpen kiezen :)
Ervaringen hieronder posten / volgorde posten mag ook.
 
Ik ben een liefhebber van de banaan.
 
Straciatella was al favoriet bij de Whey Perfection, die blijf ik nog steeds iedere keer trouw bestellen.
Nu sinds kort ook als Micellar Casein, wordt ook een blijvertje voor mij. Echt lekker en verveelt niet!
 
Straciatella was al favoriet bij de Whey Perfection, die blijf ik nog steeds iedere keer trouw bestellen.
Nu sinds kort ook als Micellar Casein, wordt ook een blijvertje voor mij. Echt lekker en verveelt niet!
heb isolaat straciatella staan, idd erg lekker, maar twijfel wat om hetzelfde ook in casseine te gaan kopen, zou kunnen gaan vervelen :p anders kan ik dan wat casseine bij mn octend shake met oats kunnen doen, wat wel leuk zou zijn aangezien het vaak dan ff duurt eer ik mn volgende maaltijd heb :scratch:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:48 ----------

Ik ben een liefhebber van de banaan.
ty voor de tip :)
 
Nutella vond ik echt superlekker. Ik zou wel blijven afwisselen en niet dezelfde smaak nemen die je toch al hebt staan. Heb ook wel eens 5kg bestelt van 1 smaak en dat gaat echt wel vervelen.
 
Nutella vond ik echt superlekker. Ik zou wel blijven afwisselen en niet dezelfde smaak nemen die je toch al hebt staan. Heb ook wel eens 5kg bestelt van 1 smaak en dat gaat echt wel vervelen.
Nutella heb ik ook al aan gedacht, normaal verkies ik niet zo choco als smaak in de avond maar nutella zou mss wel wat kunnen zijn.
Ik zou liefst ook bestellen in kleinere potten en meer smaken maar dat wordt te duur :o

Heb deze smaken al gehad (in casseine of whey):
Berry blast
White choco
C&C
Strawberry
Straciatella
Banaan (oude casseine)
 
Coconut Ice Cream is erg lekker !!
 
Behalve vanille vind ik eigenlijk geen smaak echt lekker. Vind het veel te overheersend.
Echter, 75% vanille en 25% van elke willekeurige andere smaak (aardbei is favoriet) vind ik echt heerlijk.
 
Behalve vanille vind ik eigenlijk geen smaak echt lekker. Vind het veel te overheersend.
Echter, 75% vanille en 25% van elke willekeurige andere smaak (aardbei is favoriet) vind ik echt heerlijk.
Ik ben benieuwd naar meer meningen/ervaringen met proteine fluff. Ik merk dat de structuur van choco namelijk anders is (Deze word veel minder fluff).
 
De Micellar Casein Perfection aanbieding loopt nog mooi door. We gaan straks over op 2000 grams verpakkingen maar we krijgen de aankomende weken nog heel veel 1500 gram en 4500 grams verpakkingen binnen. Die gaan allemaal voor de aanbiedingsprijs. Mooi voordeel voor jullie als klant:)


Micellar Casein Perfection - pak die korting!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De Micellar Casein Perfection aanbieding loopt nog mooi door. We gaan straks over op 2000 grams verpakkingen maar we krijgen de aankomende weken nog heel veel 1500 gram en 4500 grams verpakkingen binnen. Die gaan allemaal voor de aanbiedingsprijs. Mooi voordeel voor jullie als klant:)


Micellar Casein Perfection - pak die korting!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi. Tot wanneer lopen deze aanbiedingen nog?

Want zou graag nog een aantal samples van het afslank-eiwit en de caseine proberen (die ik hier thuis heb liggen) voordat ik zo'n volledige pot van 1 smaak koop.
 
Mooi. Tot wanneer lopen deze aanbiedingen nog?

Want zou graag nog een aantal samples van het afslank-eiwit en de caseine proberen (die ik hier thuis heb liggen) voordat ik zo'n volledige pot van 1 smaak koop.

Geen idee. Ik hoor wel dat we nog heel veel 1500 - en 4500 grams verpakkingen binnen moeten krijgen zelfs. Exact hoeveel weet ik niet (zit niet op kantoor) maar ga er maar vanuit dat het om 6-8 weken gaat. Dat is mooi dus:)
 
Geen idee. Ik hoor wel dat we nog heel veel 1500 - en 4500 grams verpakkingen binnen moeten krijgen zelfs. Exact hoeveel weet ik niet (zit niet op kantoor) maar ga er maar vanuit dat het om 6-8 weken gaat. Dat is mooi dus:)

Top. Voor zowel het afslank-eiwit en de caseïne dus?
 
Top. Voor zowel het afslank-eiwit en de caseïne dus?

Voor de Micellar Casein Perfection:) (Afslank een week, maar misschien als het heel erg druk is dat we die ook iets verlengen maar zeker niet langer als tot 15 Jan denk ik)
 
vandaag mijn pot van 4,5 kg binnen, strawberry milkshake... :)

Overigens mijn eerste bestelling bij B&F
 
Na 5kg chocolate milkshake ben ik nog steeds fan :)
 
Na 5kg chocolate milkshake ben ik nog steeds fan :)
Vrouwen en chocolade :roflol: not suprised :p

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 01:53 ----------

vandaag mijn pot van 4,5 kg binnen, strawberry milkshake... :)

Overigens mijn eerste bestelling bij B&F
Ik raad mensen altijd aan van dat eens te proberen met slechts 125-150ml melk, dan krijg je soort van dikke crème die net als een dessert smaakt :D. Met berry blast is dat alleszins toch zo :p. Zeker eens proberen.
Bij nutella (net nieuwe pot) doe ik dat niet, past daar niet bij.
 
Ik ben benieuwd naar meer meningen/ervaringen met proteine fluff. Ik merk dat de structuur van choco namelijk anders is (Deze word veel minder fluff).

Daar ben ik ook wat mee aan het experimenteren. Met de Berry Blast lukt het heel goed, maar aangezien in die smaak nu een beetje beu ben, zou ik graag eens een fluff maken gebaseerd op banaan. Ik vind niet direct de Caseïne die daarvoor geschikt is, want krijg moeilijk iets zo fluffy als met de Berry Blast.
 
Daar ben ik ook wat mee aan het experimenteren. Met de Berry Blast lukt het heel goed, maar aangezien in die smaak nu een beetje beu ben, zou ik graag eens een fluff maken gebaseerd op banaan. Ik vind niet direct de Caseïne die daarvoor geschikt is, want krijg moeilijk iets zo fluffy als met de Berry Blast.
en daarom wil ik proef samples:D

Welke smaken heb jij getest?
 
Back
Naar boven