XXL Nutrition

Favoriete Micellar Casein Perfection (1 bezoeker)

Wat is je favoriete Micellar Casein Perfection smaak?


  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

4,5kg Cookies & Cream besteld... Ga er gewoon vanuit dat het lekker is :D
 
Ik heb de White Chocolate maar die is echt smerig! Mocht iemand de pot over willen nemen dan PM je maar :)
 
Ik had een grote pot Nutella besteld maar vind de smaak tegenvallen. Niet echt 'slecht' maar niet voor herhaling vatbaar. Volgende keer gewoon chocolade of aardbei.
 
De C&C bevalt me erg goed, lekker romig maar toch ook iets fris :D
 
White Chocolate en Cookies and Cream zijn mijn favo! Nutella vond ik tegenvallen, chocolade en banaan was te doen. Stratiatella, Vanille, strawberry en Berry Blast zijn lekker.
 
Dat zijn allemaal goede reviews zeg! We merken met de uitverkocht dat de hoeveelheid bestelde Micellar Casein verdubbeld is. Iedereen wil alvast een voorraadje opbouwen vermoed ik. Dat lukt ook zeker want de houdbaarheid is nog lang.

Micellar Casein Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1500 gram van 26,90 voor 21.90
4500 gram van 59.90 voor 49.90
 
Is er al bekend wanneer vanille weer beschikbaar is?
 
Vond persoonlijk de white choco niet zo lekker, maar Straciatella en Cookies&Cream vielen wel in de smaak!
 
Is er al bekend wanneer vanille weer beschikbaar is?
Wanneer de 1500 en 4500 grams verpakkingen op zijn, dan verwacht ik deze spoedig mogelijk weer voorradig:cool:
Vond persoonlijk de white choco niet zo lekker, maar Straciatella en Cookies&Cream vielen wel in de smaak!
Bedankt voor je complimenten. De STraciatella is in deze dikke structuur echt genieten :zuip:

Ralf
 
Back
Naar boven