AndroidHealthClinic

Favoriete Oefening

Bezoekers in dit topic

Bent over rows :)
 
t was vroeger altijd de benchpress..maar aangezien ik nu alleen maar kracht verlies door mislukte k*tcut#@$#@!!!!!!!!!!!! kies ik nu voor de neckpress
 
overhead press
 
Voor mij zijn de favorieten oefeningen de bench press, de incline bench press, en de neck press, dit zijn mijn beste oefeningen.
Willem 2.
 
Laatse tijd gaat mijn voorkeur erg uit naar deadlift en benchpress.
 
Het zal wel geen toeval zijn dat de deadlift zo populair is. Uiteindelijk geeft het de meeste voldoening als je een zo groot mogelijk gewicht van de grond krijgt, en dan moet je gewoon bij de deadlift zijn :D .
 
Bankdrukken, I love it.

Hoe kunnen jullie nou houden van deadliften ???
Klote oefening, ma doe het toch :D
 
Cable fly's heel erg lekker vind ik dat
 
Sboy zei:
ik stoor me er niet aan of ik lees het niet of ik lees het gewooon wel en gebruik de hersenen die mij zijn gegeven!

ik heb een hekel aan mensen die steeds andere verbeteren als ze iets schrijven dat niet volgens de regels is!

kan het perfect volgen! zijn woorden


waar bemoei jij je nu weer mee, ik richtte me tot big kelvin en niet tot jou.
En ik heb een hekel aan moraalridders (hint)
 
Deadlift en high rep full squats!
 
nofear train! zei:
waar bemoei jij je nu weer mee, ik richtte me tot big kelvin en niet tot jou.
En ik heb een hekel aan moraalridders (hint)

ik bemoei me er blijkbaar WEER mee! :mad:
maar dit is iets waar ik gewoon totaal niet tegen kan!
nou is het idd wel een forum dus inplaats van normale internet taal zou je hier mss iets duidelijk kunnen schrijven!

en idd mss ben ik wat te aggresief geweest om er gelijk op te reageren maar toch! hoef maar een kleine moeite te doen om zijn tekst te lezen!

en ik heb een hekel aan al die onzin in een zin kommas punten etc! al valt dat nog mee waar ik vooral een hekel aan heb is het steeds willen verbeteren de nederlandse taal is zowiezo waardeloos dan is het weer zo dan weer niet en weer anders! WOrd er gek van.. du svoor mij is er nog maar 1 taal en dat is de spreek taal min of meer
 
Sboy zei:
ik bemoei me er blijkbaar WEER mee! :mad:
maar dit is iets waar ik gewoon totaal niet tegen kan!
nou is het idd wel een forum dus inplaats van normale internet taal zou je hier mss iets duidelijk kunnen schrijven!

en idd mss ben ik wat te aggresief geweest om er gelijk op te reageren maar toch! hoef maar een kleine moeite te doen om zijn tekst te lezen!

en ik heb een hekel aan al die onzin in een zin kommas punten etc! al valt dat nog mee waar ik vooral een hekel aan heb is het steeds willen verbeteren de nederlandse taal is zowiezo waardeloos dan is het weer zo dan weer niet en weer anders! WOrd er gek van.. du svoor mij is er nog maar 1 taal en dat is de spreek taal min of meer


ok ok, maar effe voor de duidelijkhewid chef, het ging niet alleen om zijn spelling/taalgebruik etc. Het ging me er ook om dat de inhoud van zn posts vaak onduidelijk is. Dus niet hoe hij het zegt, maar wat hij zegt.
 
Sboy zei:
ik bemoei me er blijkbaar WEER mee! :mad:
maar dit is iets waar ik gewoon totaal niet tegen kan!
nou is het idd wel een forum dus inplaats van normale internet taal zou je hier mss iets duidelijk kunnen schrijven!

en idd mss ben ik wat te aggresief geweest om er gelijk op te reageren maar toch! hoef maar een kleine moeite te doen om zijn tekst te lezen!

en ik heb een hekel aan al die onzin in een zin kommas punten etc! al valt dat nog mee waar ik vooral een hekel aan heb is het steeds willen verbeteren de nederlandse taal is zowiezo waardeloos dan is het weer zo dan weer niet en weer anders! WOrd er gek van.. du svoor mij is er nog maar 1 taal en dat is de spreek taal min of meer

Je hebt het weer voor mekaar gekregen dat mensen zich ergeren aan jou. Goed bezig :thumbup:.

OT: Deadlift vind ik lekker, incline dumbbell press, 2-hand tricep extension en dumbbell curls ook.
 
Sboy zei:
ik bemoei me er blijkbaar WEER mee! :mad:
maar dit is iets waar ik gewoon totaal niet tegen kan!
nou is het idd wel een forum dus inplaats van normale internet taal zou je hier mss iets duidelijk kunnen schrijven!

en idd mss ben ik wat te aggresief geweest om er gelijk op te reageren maar toch! hoef maar een kleine moeite te doen om zijn tekst te lezen!

en ik heb een hekel aan al die onzin in een zin kommas punten etc! al valt dat nog mee waar ik vooral een hekel aan heb is het steeds willen verbeteren de nederlandse taal is zowiezo waardeloos dan is het weer zo dan weer niet en weer anders! WOrd er gek van.. du svoor mij is er nog maar 1 taal en dat is de spreek taal min of meer

Komaan, dit is een Nederlandstalig forum, dan is het maar normaal dat je de nederlandse spelling moet hanteren!? Kleine uitzonderingen daargelaten, no big deal, maar volledig de leestekens weglaten? Kan niet door de beugel imo!
 
nofear train! zei:
punt 1: What the **** staat hierboven?? Gebruik eens leestekens en logische zinnen!

punt 2: als jij zo nodig de uitzondering op de regel wilt zijn, so be it. Voor de meeste mensen bestaan er gewoon oefeningen die ze minder vinden.

punt 3: Meestal stoort het me als mensen alleen: ja of nee typen, maar in jouw geval lijkt me dat beter. Die verhalen/commentaren van je slaan vaak nergens op en er zit totaal geen logica in.

Wat daar staat zal jij nooit bergrijpen de meeste mensen denken hier op de wedstrijd bber's na denken ze allemaal alles te weten en weet je wat ze weten hellemaal niks geen ene **** want alles wat ze zeggen ja dat zij coleman ja dat zij cutler de sqaut ook zoiets je moet sqauten ik weet nie maar yates sqauten heel lang nie en dat bedoel ik onzin jij vind oefeningen leuk die coleman leuk vind flikker toch op daar klopt dus niks van.En ik ben geen uitzondering ik ben iemand die zonder ouwehoeren gewoon traint leuk is het toch wel en anders ben je gewoon lam.En als jij vind dat mijn verhalen enzo niet kloppe nie lezen en geen logica dat zit in jou brein volgens mij ook nie ik heb alle drie de punten behandelt einde discussie ik vind elke oefening leuk jij nie jammer einde discussie.
 
Back
Naar boven