MuscleMeat

Favoriete Oefening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Dinsdag is bij mij altijd de grote dag, dan is het Bicep dag. Ik kijk er de hele dag naar uit om de Preacher Curl te doen. Echt geweldig gewoon die pomp die ik daarvan krijg :cool:

Wat is jullie all-time favoriet?
 
Squat en deadlift
 
barbell curls,sqaut en de rest is ook super dippen etc elke oefening is fijn als je hem goed doet
 
big kelvin zei:
barbell curls,sqaut en de rest is ook super dippen etc elke oefening is fijn als je hem goed doet

slaat nergens op, iedereen heeft oefeningen die hij niet leuk vind, niet graag doet
 
DEADLIFT! MOTHER ****IN DEADLIFT! DE OEFENING DER OEFENINGEN!

En voor alle losers die het nog niet kunnen........

GA DEADLIFTEN ZEG IK JE!
 
Azrael zei:
DEADLIFT! MOTHER ****IN DEADLIFT! DE OEFENING DER OEFENINGEN!

En voor alle losers die het nog niet kunnen........

GA DEADLIFTEN ZEG IK JE!

Ik hoor vaak het excuus: nou nee, want ik heb altijd last van mijn rug/heb een zwakke rug/is geen goede oefening-slecht voor rug.

wat een noobs, verdiep je eens in de theorie en voer hem dan in de praktijk eens uit
 
nofear train! zei:
slaat nergens op, iedereen heeft oefeningen die hij niet leuk vind, niet graag doet
ik heb geen oefening die ik niet graag doe nee ik vind ze allemaal wel fijn maakt mij niet uit hoe gek ofzo het is gewoon zo niet leuk nee geen zin of het doet pijn elke oefening is leuk en anders ben je gek of denk je alleen maar aan 1 spiergroep.
 
rukken is mijn lievelingsoef.
 
hack squat machine, deadlift, preacher curl, cable triceps extension, dumbbell press, leg extension en nog wat rugmachines.
 
verschilt constant. ik heb vaak wel zin in een bepaalde oefening als ik verwacht een recordje te breken.

neck press/skullcrushers momenteel
 
Geen enkele eigenlijk
 
Verschilt bij mij ook, de ene keer heb ik een tijdje een favoriete oefening, daarna vind ik die weer niks.
Op het moment vind ik de barbell curl erg fijn.
 
Wide-Grip Pulldowns (zalig die "rek" die je dan voelt)
Deadlift
Dumbbell Press
 
Dumbbell Press (schouders)
Preacher curl en small barbell curl (biceps)
 
deadlift & benchpress behoren tot m'n favo's, met kort daarachter de squat. Ben een compound man :D Al die kleine k*t oefeningen zoals leg extension enzo vindt ik niks aan :D
 
Deadlift, altijd al geweest, maar nu vooral omdat ik daar m'n schouder niet bij voel.

Ook wel cross-overs omdat het de enige borstoefening is die ik momenteel redelijk zwaar kan doen en waar ik m'n borst ook bij voel.
 
Back
Naar boven