MuscleMeat

Favoriete Oefening

Bezoekers in dit topic

Hhhmmmm... weer es ff wat anders tussendoor. Ben nu een tijdje bezig met deadliften maar ik moet zeggen dat het gelijk mijn favo oefening is geworden.
 
dus :

leuke oefeningen zijn : bench , incline , biceps ( alle oefeningen ) , french press ook wel

grtzz
 
Teun B. zei:
Hhhmmmm... weer es ff wat anders tussendoor. Ben nu een tijdje bezig met deadliften maar ik moet zeggen dat het gelijk mijn favo oefening is geworden.

:thumb:
 
Deadlift, bench, db press, barbell rows en cable rows, reverse press staan hoog in het lijstje.

En Big Kelvin als ik jouw was zou ik me wel is laten testen op dyslectisie, want je maakt om de haverklap ook spelfouten. Dat heeft niks te maken met leestekens, maar gewoon hoe jij de woordenspelt. Het zijn ook geen typefouten van je...
 
seated alternate bicep curl, vertical bench press en het begint eentoning te worden maar het is ook de beste: DL

verder doe ik bijna alle oefeningen wel graag, zeker die voor rug, alleen die voor schouderkoppen zijkant/achterkant vind ik wat minder leuk
 
Ik heb nou niet echt een favoriet, ik mag alles wel graag doen:)
 
cable rows , sinds kort me fav. ga er ook het hardst mee vooruit kwa gewicht :D
 
hey, waar heb je m'n post gelaten!

preacher curl op dit moment, maar varieert nogal.
 
optrekken, bankdrukken, schedelkraker, dippen
Benen vind ik een verschrikking en triceps en rug ben ik gek op
 
big kelvin zei:
Wat daar staat zal jij nooit bergrijpen de meeste mensen denken hier op de wedstrijd bber's na denken ze allemaal alles te weten en weet je wat ze weten hellemaal niks geen ene **** want alles wat ze zeggen ja dat zij coleman ja dat zij cutler de sqaut ook zoiets je moet sqauten ik weet nie maar yates sqauten heel lang nie en dat bedoel ik onzin jij vind oefeningen leuk die coleman leuk vind flikker toch op daar klopt dus niks van.En ik ben geen uitzondering ik ben iemand die zonder ouwehoeren gewoon traint leuk is het toch wel en anders ben je gewoon lam.En als jij vind dat mijn verhalen enzo niet kloppe nie lezen en geen logica dat zit in jou brein volgens mij ook nie ik heb alle drie de punten behandelt einde discussie ik vind elke oefening leuk jij nie jammer einde discussie.

Wat is dit nu weer? Ik snap er geen k*t van.
 
big kelvin zei:
Wat daar staat zal jij nooit bergrijpen de meeste mensen denken hier op de wedstrijd bber's na denken ze allemaal alles te weten en weet je wat ze weten hellemaal niks geen ene **** want alles wat ze zeggen ja dat zij coleman ja dat zij cutler de sqaut ook zoiets je moet sqauten ik weet nie maar yates sqauten heel lang nie en dat bedoel ik onzin jij vind oefeningen leuk die coleman leuk vind flikker toch op daar klopt dus niks van.En ik ben geen uitzondering ik ben iemand die zonder ouwehoeren gewoon traint leuk is het toch wel en anders ben je gewoon lam.En als jij vind dat mijn verhalen enzo niet kloppe nie lezen en geen logica dat zit in jou brein volgens mij ook nie ik heb alle drie de punten behandelt einde discussie ik vind elke oefening leuk jij nie jammer einde discussie.


need I say more :rolleyes:
 
big kelvin zei:
1. Wat daar staat zal jij nooit bergrijpen de meeste mensen denken hier op de wedstrijd bber's na denken ze allemaal alles te weten en weet je wat ze weten hellemaal niks geen ene **** want alles wat 2. ze zeggen ja dat zij coleman ja dat zij cutler de sqaut ook zoiets je moet sqauten ik weet nie maar yates sqauten heel lang nie en dat bedoel ik onzin jij vind oefeningen leuk die coleman leuk vind flikker toch op daar klopt dus niks van. ik ben geen uitzondering ik ben iemand die zonder ouwehoeren gewoon traint leuk is het toch wel en anders ben je gewoon lam.3. jij vind dat mijn verhalen enzo niet kloppe nie lezen en geen logica
4. dat zit in jou brein volgens mij ook nie ik heb alle drie de punten behandelt einde discussie ik vind elke oefening leuk jij nie jammer einde discussie.

1. Heb je helemaal gelijk :rolleyes:
2. Dat is de grootste onzin, ik heb geen idee welke oefeningen zij leuk vinden. En dat bijna iedereen squat? Mss omdat het een effectieve oefening is???
3. Idd, je geeft af op een pl'er die zijn benen toont. "vet dit, vet dat" terwijl je fan van Lee Priest bent. Die vent loopt er offseason bij als een dikke kerstman :rolleyes: . Logisch idd
4. Dat moet je vooral denken :cool:
 
Laatst bewerkt:
Borst Dumbbell Press en Squat.
 
big kelvin zei:
Wat daar staat zal jij nooit bergrijpen de meeste mensen denken hier op de wedstrijd bber's na denken ze allemaal alles te weten en weet je wat ze weten hellemaal niks geen ene **** want alles wat ze zeggen ja dat zij coleman ja dat zij cutler de sqaut ook zoiets je moet sqauten ik weet nie maar yates sqauten heel lang nie en dat bedoel ik onzin jij vind oefeningen leuk die coleman leuk vind flikker toch op daar klopt dus niks van.En ik ben geen uitzondering ik ben iemand die zonder ouwehoeren gewoon traint leuk is het toch wel en anders ben je gewoon lam.En als jij vind dat mijn verhalen enzo niet kloppe nie lezen en geen logica dat zit in jou brein volgens mij ook nie ik heb alle drie de punten behandelt einde discussie ik vind elke oefening leuk jij nie jammer einde discussie.

:roflol:
Geniale post bro!!!1!!
Karma on the way
 
Deadlift, EZ-bar curl.
 
banken!!!

De grote 3 zijn eigenlijk mijn favoriet!
 
nofear train! zei:
1. Heb je helemaal gelijk :rolleyes:
2. Dat is de grootste onzin, ik heb geen idee welke oefeningen zij leuk vinden. En dat bijna iedereen squat? Mss omdat het een effectieve oefening is???
3. Idd, je geeft af op een pl'er die zijn benen toont. "vet dit, vet dat" terwijl je fan van Lee Priest bent. Die vent loopt er offseason bij als een dikke kerstman :rolleyes: . Logisch idd
4. Dat moet je vooral denken :cool:
Kerel ben jij hier om ****ing irri te lopen doen doe dat dan tegen iemand anders oprotten wat daar staat treft jou het hardst jij bent zo iemand jij loopt de gym binnen mensen COLEMAN SQAUT EN DOET DAT NIET DIEP en jij denkt ow dan moet ik dat ook niet doen he fool back to basic's basis jongen dat hebben de meeste hier niet de ballen om te doen wat gedaan moet worden want dat hoeft niet coleman hoeft dat ook niet so what the ****.Ik heb groot respect voor de wedstrijd bber's die hier zitten dat die die onzin van jullie en jou uit kunnen uitstaan ik kan het niet mensen verbeteren denken alles te weten maar je weet hellemaal niks je doet maar na en praat maar met de rest mee.
 
Favo oef: 45° Legpress, omdat ik 120 kg neem en dat doen er niet veel (ik weet het, het is een mietjes-gym :p)

Minst favo oef: bent over rows of stiff legged deadlift omdat ik nogal moeite heb met die rug recht te houden... dus superweinig gewicht kan nemen...

Grtz
DiS
 
big kelvin zei:
Kerel ben jij hier om ****ing irri te lopen doen doe dat dan tegen iemand anders oprotten wat daar staat treft jou het hardst jij bent zo iemand jij loopt de gym binnen mensen COLEMAN SQAUT EN DOET DAT NIET DIEP en jij denkt ow dan moet ik dat ook niet doen he fool back to basic's basis jongen dat hebben de meeste hier niet de ballen om te doen wat gedaan moet worden want dat hoeft niet coleman hoeft dat ook niet so what the ****.Ik heb groot respect voor de wedstrijd bber's die hier zitten dat die die onzin van jullie en jou uit kunnen uitstaan ik kan het niet mensen verbeteren denken alles te weten maar je weet hellemaal niks je doet maar na en praat maar met de rest mee.

:rolleyes:
 
Back
Naar boven