MuscleMeat

Favoriete Oefening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voorheen vond ik de leg press het fijnst omdat ik als vrouw daarin veel sterker was dan menige man. Na mijn ziekte bleek ik daar zoveel kracht verloren te hebben dat ik de liefde voor beenoefeningen kwijt raakte.
En al helemaal sinds eind vorige week mijn vriend zich ineens actief bemoeit met mijn trainingen en ik door de volledige ROM ineens ver terug moet qua gewicht.

Moet nog wat vragen over die DL... heb nu diverse filmpjes gezien en niemand gaat onder parallel met DL. Hij vindt dat dit wel moet.. ben veel minder sterk als ik zo diep met de kont ga. Volgens hem haal ik ook erg veel kracht uit de rug met zowel DL als leg press en dat zou verkeerd zijn.

Mijn favo is optrekken. Ben er niet goed in maar ben wel blij met elke rep die ik er uit pers! Zo heerlijk macha!
 
alle oefeningen voor mijn rug en biceps...

Biceps; preacher- curls en one arm scott curls- met selfspotting :D
Rug; T-bar rowing....
 
-Incline Bench
-Incline Flyes
-Dippen
-Deadlift
-Preacher Curl
-Front Press
-Side raises
-Squat
-Calf raises

Deze springen er bij mij echt uit. De rest vind ik ook heerlijk btw.
 
Sboy zei:
en ik heb een hekel aan al die onzin in een zin kommas punten etc! al valt dat nog mee waar ik vooral een hekel aan heb is het steeds willen verbeteren de nederlandse taal is zowiezo waardeloos dan is het weer zo dan weer niet en weer anders! WOrd er gek van.. du svoor mij is er nog maar 1 taal en dat is de spreek taal min of meer

Je hebt een hekel aan komma's punten etc? Als je jezelf duidelijk wil maken en misverstanden wil voorkomen lijkt het me geen overbodige luxe om gewoon correct te typen. En wat doe je op een forum (waar schrijftaal de enige mogelijke vorm van communicatie is) als jij de spreektaal prefereert?
 
bench press, deadlift, optrekken en dips
 
good morning, deadlift, bicep curl

bench press vindt ik ook een heerlijke oefening om te doen, maar jammer genoeg laat mijn schouder het niet toe om te kunnen bankdrukken.
 
Dr. Worf zei:
Je hebt een hekel aan komma's punten etc? Als je jezelf duidelijk wil maken en misverstanden wil voorkomen lijkt het me geen overbodige luxe om gewoon correct te typen. En wat doe je op een forum (waar schrijftaal de enige mogelijke vorm van communicatie is) als jij de spreektaal prefereert?

idd jah ???
wan aap

ik vind biceps oefeningen het fijnst
 
squat, overhead press, bench press, deadlift, power clean, barbell curl
 
Deadlift, goodmornings, dumbbell press, overhead press en squat. :) (in die volgorde)
 
Back
Naar boven