AndroidHealthClinic

Favoriete rapper

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.608
Wie is je favoriete rapper?

Mijnes Ludacris:



 
Heb meerdere favorieten.

Vinnie Paz, Jus Allah, Ill Bill, Celph Titled, Killah priest, Esoteric, Canibus, Q-unique, Virtuoso.

Zijn allemaal verschillend en op hun eigen manier goed.
 
Mijne Eminem en zijn rapgroep D12, zonder twijfel.
 
Tupac Amaru Shakur. Verdere uitleg is niet nodig lijkt me.:cool:
 
Tupac Amaru Shakur. Verdere uitleg is niet nodig lijkt me.:cool:

Ja, leg uit. Jij bent 18, hij is alweer bijna 18 jaar dood. Hij is vooral gehypte ná zijn dood en komt nog steeds regelmatig met 'nieuwe albums'. Misselijkmakend...


Biggie was veel beter!
 
Dit is ook een klassieker... Dr. Dre & Snoop Doggy Dogg

 
Ja, leg uit. Jij bent 18, hij is alweer bijna 18 jaar dood. Hij is vooral gehypte ná zijn dood en komt nog steeds regelmatig met 'nieuwe albums'. Misselijkmakend...


Biggie was veel beter!

Indd, Biggie had echt strakke raps, verder heb ik een schijthekel hoor aan heel dat thuglife wereldje ik probeer er dan ook vooral niet aan te denken als ik de muziek luister, stelletje hersenloze k*t apen, zijn toch net dieren man.

50 cent en dergelijken mogen ze van mij ook tegen de muur aan zetten, met Ali B en Yes-R erbij.
 
De beste rapper is een dode rapper
 
Ja, leg uit. Jij bent 18, hij is alweer bijna 18 jaar dood. Hij is vooral gehypte ná zijn dood en komt nog steeds regelmatig met 'nieuwe albums'. Misselijkmakend...


Biggie was veel beter!


Biggie was meer een verhalenverteller, 2pac daarentegen gaf echt betekenis aan zn teksten. De reden waarom er nog steeds albums van 2pac uitkomen is omdat zn moeder al de rechten op zn muziek heeft gekregen.;)

Figuren zoals ali B en Yes-r moet ik ook niks van hebben, beetje rappen over het redden van het regenwoud en weet ik veel wat.
 
Back
Naar boven