XXL Nutrition

Favoriete scene allertijden?

Bezoekers in dit topic

één van mijn favoriete scenes komt uit de reeks 'Twin Peaks' waar de wondermooie Sherilyn Fenn :heart: komt solliciteren voor hoer...

ze wordt eerst afgewezen tot het moment dat ze toont waar haar talent ligt...
'de truc met het kersenstokje'

heb zelf ooit eens een meisje gekend die het voor mij nadeed :lick:

YouTube - Audrey Horne job interview
 
één van mijn favoriete scenes komt uit de reeks 'Twin Peaks' waar de wondermooie Sherilyn Fenn :heart: komt solliciteren voor hoer...

ze wordt eerst afgewezen tot het moment dat ze toont waar haar talent ligt...
'de truc met het kersenstokje'

heb zelf ooit eens een meisje gekend die het voor mij nadeed :lick:

YouTube - Audrey Horne job interview
Twin Peeks! Geweldige serie. Ik heb 'em vorig jaar helemaal gezien, heb de volledige serie van videobanden op DVD.

Uit de spaghettie western films YouTube - Once Upon a Time in the West final showdown

Er zijn er veel meer dan deze natuurlijk, kan ze alleen niet allemaal gaan posten.
 
haha in dat stukje van terminator 2 scant hij ook de lichaamstypes.
 
de brandblusscene uit irreversible.


Sow gast, toen ik die scene voor het eerst zag viel mijn mond echt open! :eek:

Meeste realistisch lompe film scene die ik ken.
 
Ik heb wel eens gelezen dat Pacino eigenlijk aan het schreeuwen was tijdens die scene, maar het geluid achterwege is gelaten.
 
Ik heb wel eens gelezen dat Pacino eigenlijk aan het schreeuwen was tijdens die scene, maar het geluid achterwege is gelaten.

Klopt, ze pakken alleen de laatste schreeuw, want die stilte is nog veel indrukwekkender.
Elke keer weer als ik Godfather 3 kijk, krijg ik weer kippevel bij die scene.
 
Moet toch wel Pans labyrinth zijn aan het einde als ...
Oppassen met spoilers :)

Staan een aantal mooie scenes tussen; Pan's Labyrinth, Seven, The Thing, Heat, Scarface en uiteraard The Godfather - al mis ik het paardenhoofd! Deze heb ik geloof ik nog niet gezien in dit topic:

Taxi Driver - Robert De Niro - You talking to me?
YouTube - Robert den Niro - Taxi Driver (You talking to me)

Dan zijn er nog een aantal scenes uit Goodfellas, het einde van Bonny & Clide, HAL uit 2001 die daisy zingt, Dirty Harry's famous line en nog zoveel meer... Teveel om op te noemen of te laten zien! :p
 
Back
Naar boven