Fitness Seller

Favoriete scene allertijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Braveheart een zeer indrukwekkende film, helaas voor de schotten heeft die vrijheid niet meer dan 150 jaar geduurd ( het kan zijn dat ik ernaast zit)

Buffalo Hunt volgens mij heb ik die film ooit gezien, meestal als ik een film goed vind koop ik de dvd en deze zit niet tussen mijn indrukwekkende verzameling:eek:
 
Niet het orgineel uit de jaren 30? :o
 
Niet het orgineel uit de jaren 30? :o

Zijn eigenlijk 2 compleet verschillende films, het hoofdpersonage uit de 1ste scarface is losjes gebaseerd op Al Capone.

Tony Montana op een aantal drugbarons.

Er zitten wel een paar verwijzingen in naar de 1ste maar het enige wat ze eigenlijk gemeen hebben de titel, verder vind ik het maar een matige film.
 
Tony owns haha....say hello to my little friend...
 
dat weet ik, ben een film liefhebber dus dat hoef je me echt niet uit te leggen.
 
Niet het orgineel uit de jaren 30? :o


Dat begreep ik al uit deze opmerking, dat jij zo'n filmliefhebber bent, dat laatste symbooltje verraadt je pretentieuze neigingen al en de zelfverlekkerende behoefte om ervan uit te gaan dat iemand het origineel 'uit de jaren 30' niet zou kunnen. Verkapt momentje van hier ga ik eens even laten zien dat ik een kenner ben.
 
Dat begreep ik al uit deze opmerking, dat jij zo'n filmliefhebber bent, dat laatste symbooltje verraadt je pretentieuze neigingen al en de zelfverlekkerende behoefte om ervan uit te gaan dat iemand het origineel 'uit de jaren 30' niet zou kunnen. Verkapt momentje van hier ga ik eens even laten zien dat ik een kenner ben.

spreek je altijd voor LuckyLuciano? of zijn jullie stiekem tweeling of 1 en dezelfde persoon?:D
 
YouTube - Beast of War 01
WAARSCHUWING !! dit is een groffe scene dus als je aan het eten bent of je maag is snel vanslag niet kijken advies leeftijd 18+ deze film is wreed maar spectacular en bovenal leerzaam.
 
beetje jammer dat het laatste stukje der niet opstaat!van die gast zn voeten...maare welke film is het en is ie gewoon te huur??
 
The Beast of War dacht ik.

Waarom zou die niet te huur zijn ? :D
 
The Beast of War dacht ik.

Waarom zou die niet te huur zijn ? :D
inderdaad, en waarom huren? Ik heb deze op dvd :p zoals zo velen andere goede films!Bol.com heeft het meeste en is soms de goedkoopste
 
Haha Turo toch, je bent werkelijk een echte filmliefhebber.
 
Back
Naar boven