MuscleMeat

Favoriete scene allertijden? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Deze film is echt my alltime favourite mede omdat ik me erg verbonden voel met Bill Fosters en die rol word geweldig vertolkt door Michael Douglas die slechs 1 oscar heeft gekregen voor zij acteer prestatie.

Aardige film ja, vorige week nog gezien. Douglas kreeg hier geen oscar voor hoor, wel voor Wall Street... Maargoed hij heeft tenslotte ook maar een enkele goede film gemaakt IMO.
 
En die film heet dus 'Falling Down'? Een kijken of de videotheek die heeft vanavond.
 
Aardige film ja, vorige week nog gezien. Douglas kreeg hier geen oscar voor hoor, wel voor Wall Street... Maargoed hij heeft tenslotte ook maar een enkele goede film gemaakt IMO.

Ik heb uiteraard deze dvd ook en daar staat toch groot op dat hij een oscar kreeg voor zijn acteer werk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Douglas volgende keer geen poep praten:whip: op 2 punten ongelijk
 
Ik heb uiteraard deze dvd ook en daar staat toch groot op dat hij een oscar kreeg voor zijn acteer werk
volgende keer geen poep praten:whip: op 2 punten ongelijk

Whaha, en die marketing truc was jouw onbekend? Check the facts dude.
En wb het tweede punt; je dvd vermeldde zeker ook dat deze 'topacteur in talloze wereldfilms schittert'?

:roflol:
 
er stond ook op dat zoutzak zijn naam eer aan doet en dat hij een beetje dom en eigenwijs is.
 
Whaha, laat ik je niet zien in het (lees: mijn) filmtopic, knul...

:D
 
Haha, denken dat je meer weet dan Zoutzak over films. Dat is als denken dat je meer weet over trainen dan 3XL.
 
YouTube - snatch

Tyrone the getaway driver, :hahaha::hahaha:lig nog elke keer plat als ik dit stukje zie.
Machtig gewoon.
 
^moest er gelijk aan denken toen ik je eerste zin last. Geweldige film is dat.

 
Laatst bewerkt:
^moest er gelijk aan denken toen ik je eerste zin last. Geweldige film is dat.

dat is een droevige film ik snap niet dat mensen denken dat deze film drugs promoot want dan hebben ze de boodschap niet begrepen maarja net zoals domme mensen American History X verkeerd begrijpen.
 
Jongens, wat is dit nu? De ultieme scene is natuurlijk Scarface...the final...

YouTube - Scarface The Movie Part (20)

Damn die wou ik posten :sad:

Ach hier enkele andere lekkere scènes ;)

"Taxi 1"

Taxi

"Taxi 2"

[Link niet meer beschikbaar]

"The Matrix"

[Link niet meer beschikbaar]

"Pulp Fiction"

[Link niet meer beschikbaar]

"Reservoir Dogs"

[Link niet meer beschikbaar]

"Blow"

[Link niet meer beschikbaar]
 
wat een standaard film's beetje te makkelijk gekozen
 
wat een standaard film's beetje te makkelijk gekozen

Het topic heet toch "favoriete scene allertijden" en niet "favoriete niet commerciele scene allertijden"?

Zijn films die mij altijd zullen bijblijven ;) met gewoonweg de vetste scènes en de stoerste uitspraken

Taxi 1 en 2 zijn de beste van de 4-delige reeks films

Tarantino heeft een paar pareltjes gemaakt, maar deze twee zijn toch z'n beste...

Tja, The Matrix,... gewoon extreem lekker die vechtscènes, zeker met de bullettime!!!

En Blow is gewoon een ****ing geweldige coke-film met Johnny Depp in één van zijn beste rollen.
 
Back
Naar boven