AndroidHealthClinic

Favoriete scene allertijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joe Pesci, geweldig idd!!!
alleen dat overdreven domme italiaanse accent:mad:

ik vraag me eigenlijk af welke goede films ik niet tussen mijn collectie heb. Moet n0g een stuk of 20 kopen maar dan ben ik echt bijna klaar;)
 
alleen dat overdreven domme italiaanse accent:mad:

ik vraag me eigenlijk af welke goede films ik niet tussen mijn collectie heb. Moet n0g een stuk of 20 kopen maar dan ben ik echt bijna klaar;)

Hoeveel films heb je dan totaal?
 
alleen dat overdreven domme italiaanse accent:mad:

ik vraag me eigenlijk af welke goede films ik niet tussen mijn collectie heb. Moet n0g een stuk of 20 kopen maar dan ben ik echt bijna klaar;)

Hij is Italiaan en speelt een italiaan :roflol: Pacino is scarface had pas een dom accent.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel films heb je dan totaal?

Ik zit nu over de 150 dvd's allemaal legaal en niet duurder dan 10 euro p/ dvd
welke ik nog zoek alle:
Predator films
heat (1995)
screamers (vanwege jeugd sensatie)
The Shawshank Redemption (een beetje overschat maar erg goed)
easy rider (normaal hou ik niet van cult films maar deze film is erg bijzonder vooral het einde natuurlijk)
het houd nooit op ik moet nog zoveel films zien die ook goed zijn maar het meeste van na 2000 vind ik tegen vallen.

+ 20 = 170 stuks.

Valt nog mee, me dunkt.
 
170 orginele films die je allemaal echt goed vind, dan heb je toch wel een mooie collectie hoor.
 
goede scene met norton
hij is 1 van men favoriete acteurs :)
 
170 orginele films die je allemaal echt goed vind, dan heb je toch wel een mooie collectie hoor.

Heb een stuk of 100 DVDs die ik echt goed vindt, maar zou er nog zo 500 goede films kunnen noemen die ik al gezien heb. En, zeg, nog eens 500 films die ik níet gezien heb. Gaat voor mij niet op, een dergelijk statement als 'ik heb zowat alle goede films'. ;)
 
die scene uit the usual suspects blijft ook echt prachtig ja
 
YouTube - Wild at Heart-Club Fight Scene

scene uit wild At Heart van David Lynch (dacht ik)
kijk hoe Gage danst als een gek, met zijn karate stampen enzo
spijtig dat hij nadien meer comerciele films gemaakt heeft
 
....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven