XXL Nutrition

Favoriete snaai

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Ik ga mezelf binnenkort eens belonen met een mooi zak chips. Nou ben ik nooit echt een grote snaaier geweest maar op zn tijd kan het geen kwaad. Vroeger toen ik een jaar of 10 was haalde ik wel eens met wat vrienden een Lays zak, het had een lekkere hete smaak maar niet overdreven heet. Er zaten ook een soort golven in die chips, geen platte/ribbelchips. Volgens mij was het een oranje/rode zak. Ik zoek me eigen helemaal scheel op internet maar ik kan die zak niet terugvinden. IK MOET DIE SMAAK OOIT NOG EENS PROEVEN. Wat is trouwens jullie favoriet snaai? Als ik die zak niet kan vinden dan gaan we voor de Lays Sensations
 
AHI_43545239353733323130_1_LowRes_JPG.JPG


sea-salt-and-vinegar.png
 
Van alles wel een beetje niet persé een ding.
 
Cassave chips :)
Lekker mild pittig.

Klinkt een beetje als bolognese. Kan soms spicy smaken.

Je hebt ook een tijdje sweet Chili chips gehad. Dat was wel pittig.
Spicy paprika ook nog. Maar of die er nog zijn....
 
Gebak en luxe broodjes :D

Dingen als snoep, ijs, chocolade, chips bouwt vaak op als een soort 'vroeger at ik het vaak en nu heb ik het dus ook nodig' gevoel, maar als ik er dan aan toe geef dan is het 9/10x teleurstellend.
 
Heinz Ketchup chips? maar een zwarte zak volgens mij.

Afbakbrood, kaas (vooral schimmelkaas, op een toastje ofzo) , softijs :heart:
 
Chips:
Lays Cheese Onion
Lays BBQ Ham
Buggles Sweet Chili
Ringlings
Hamka's
Nacho's met dip

Zoet:
Tony caramel zeezout
Toffifee
Kanjer Koeken choco-caramel (voorheen Space koeken)
Alle cakejes met jam laag in het midden :roflol:

Overige:
Kaasfondue met heel veel stokbrood
Kip Samba (of Kip Samurai in het geval van Lidl) met heel veel stokbrood
Alle smeersels eigenlijk met heel veel stokbrood :roflol:

Godver ik merk dat die kcal tekort er echt inhakt en zit echt te dagdromen over allemaal vreten. Bah bah... :o:o
 
.
 

Bijlagen

  • 20200908_085722.jpg
    20200908_085722.jpg
    71,1 KB · Weergaven: 127
Chips:
Lays Cheese Onion
Lays BBQ Ham
Buggles Sweet Chili
Ringlings
Hamka's
Nacho's met dip

Zoet:
Tony caramel zeezout
Toffifee
Kanjer Koeken choco-caramel (voorheen Space koeken)
Alle cakejes met jam laag in het midden :roflol:

Overige:
Kaasfondue met heel veel stokbrood
Kip Samba (of Kip Samurai in het geval van Lidl) met heel veel stokbrood
Alle smeersels eigenlijk met heel veel stokbrood :roflol:

Godver ik merk dat die kcal tekort er echt inhakt en zit echt te dagdromen over allemaal vreten. Bah bah... :o:o
Blijkbaar heb ik heel wat vergeten op te schrijven want als ik dit lijstje zo zie sluit ik me hier volledig bij aan. O ja en echte slagroom!
 
Kibbeling en een broodje kroket zijn wel het Nederlandse streetfood waarvan ik ga watertanden. :roflol:
 
AHI_434d50303332303535_2_LowRes_JPG.JPG
 
Ik ben liefhebber van beef jerkey. En als het ongezond mag, gezouten macadamia's of pecans. Chips vind ik maar matig, als dat het moet zijn, dan pringles.
 
Kibbeling en een broodje kroket zijn wel het Nederlandse streetfood waarvan ik ga watertanden. :roflol:
Broodje kroket is een favorie wel, maar dat ga ik niet zomaar even snaaien - ik maak dat een deftig onderdeel van mijn maaltijd. Centerpiece!
 
Kibbeling en een broodje kroket zijn wel het Nederlandse streetfood waarvan ik ga watertanden. :roflol:
Aaah kibbeling idd en hotwings niet te vergeten :heart:
 
Ik ga mezelf binnenkort eens belonen met een mooi zak chips. Nou ben ik nooit echt een grote snaaier geweest maar op zn tijd kan het geen kwaad. Vroeger toen ik een jaar of 10 was haalde ik wel eens met wat vrienden een Lays zak, het had een lekkere hete smaak maar niet overdreven heet. Er zaten ook een soort golven in die chips, geen platte/ribbelchips. Volgens mij was het een oranje/rode zak. Ik zoek me eigen helemaal scheel op internet maar ik kan die zak niet terugvinden. IK MOET DIE SMAAK OOIT NOG EENS PROEVEN. Wat is trouwens jullie favoriet snaai? Als ik die zak niet kan vinden dan gaan we voor de Lays Sensations
Deze bedoel je denk ik? Geloof dat ze hem niet meer verkopen. Bij ons haalde elke scholier deze, denk dat ze hem daarom uit het assortiment hebben gehaald.
 

Bijlagen

  • 469186D6-4693-48B8-A91B-3B55EE14A931.jpeg
    469186D6-4693-48B8-A91B-3B55EE14A931.jpeg
    66,7 KB · Weergaven: 116
Normaal snaai ik nooit zoveel. Ik kan genieten van een lekker stukje chocola of een goede bonbon met een likeurtje bij de koffie na het eten. In de zomer nog wel eens een ijsje, iets van een snickers of mars ice of iets dergelijks. Met het hele warme weer (30+) was een festini peren ijsje ook lekker. Daarnaast begint het seizoen alweer, ik zag in de winkel alweer gevuld speculaas, dat is zo lekker. En ik heb ook alweer marsepein gekocht en bijna alles opgegeten. De chocolade kruidnoten heb ik nog maar even niet gekocht uit zelfbescherming.
 
Back
Naar boven