Fitness Seller

Favoriete snaai

Bezoekers in dit topic

Normaal snaai ik nooit zoveel. Ik kan genieten van een lekker stukje chocola of een goede bonbon met een likeurtje bij de koffie na het eten. In de zomer nog wel eens een ijsje, iets van een snickers of mars ice of iets dergelijks. Met het hele warme weer (30+) was een festini peren ijsje ook lekker. Daarnaast begint het seizoen alweer, ik zag in de winkel alweer gevuld speculaas, dat is zo lekker. En ik heb ook alweer marsepein gekocht en bijna alles opgegeten. De chocolade kruidnoten heb ik nog maar even niet gekocht uit zelfbescherming.
Inderdaad!! Dat beperk ik dus ook echt tot 5 december... Volgens mij is dit echt een mega calorieenbom..
 
Voor wat betreft chips is mijn all time favoriet toch wel "de groene van Croky", bolognese dus. Uitdrukkelijk niet de bolognese van Lays, want die heeft een heel andere smaak en die vind ik beduidend minder lekker. Bolognese varianten van diverse huismerken zijn overigens ook prima te nassen. Onlangs proefde ik Lays Sensations Mexican Pepper en die beviel ook erg goed.

Van snacks van de snackbar houd ik niet, maar aan frites met mayo en satesaus kan ik me helemaal misselijk eten. Dan zit er geen rem op en bestel ik het liefst minimaal drie grote porties alleen voor mezelf. Uit zelfbehoud doe ik dat hooguit een keer per jaar.

Qua zoet kan ik cote d'or chocolade niet weerstaan (melk met hele noten bij voorkeur, maar andere varianten zijn ook prima). En verse kruimelvlaai van de Limburgse bakker.

Maar uiteindelijk gaat er niets boven het leeg lepelen van een pot 100% pindakaas! drool:
 
Deze bedoel je denk ik? Geloof dat ze hem niet meer verkopen. Bij ons haalde elke scholier deze, denk dat ze hem daarom uit het assortiment hebben gehaald.
Jaaa dit was m volgens mij! Wat een perfecte smaak pff, ff kijken op google of ie nog ergens te verkrijgen is
 
Deze bedoel je denk ik? Geloof dat ze hem niet meer verkopen. Bij ons haalde elke scholier deze, denk dat ze hem daarom uit het assortiment hebben gehaald.
Uitgestorven volgens mij geen idee waarom, ieder geval bedankt voor de foto komt toch wat nostalgie naar boven :p
 
Kent iemand nog van vroeger Hamka's met pizzasmaak? Eind jaren 90.

Man man man, wat werden mijn ballen daar zeiknat van :fapn:
 
Een kouwe kletsert met limoen gaat er wel in.
 
Deze bedoel je denk ik? Geloof dat ze hem niet meer verkopen. Bij ons haalde elke scholier deze, denk dat ze hem daarom uit het assortiment hebben gehaald.

Dat was echt de beste chips ooit
 
Om er maar eens eentje te noemen:

AHI_434d50303132323839_2_LowRes_JPG.JPG

En dan ook echt van die goedkope huismerkmeuk, die zijn lekkerder dan de echte Wokkels imo
 
Njoy eiwitrepen. Ik vind die dingen serieus lekker.
 
Dat was echt de beste chips ooit
Maar echt, wat zou de reden zijn dat ze uit de schappen zijn gehaald? Zou er iets geks in hebben gezeten?
 
Kapsalon & pizza :heart:
 
Deze bedoel je denk ik? Geloof dat ze hem niet meer verkopen. Bij ons haalde elke scholier deze, denk dat ze hem daarom uit het assortiment hebben gehaald.
Al dat lekkernij van vroeger lijkt wel uit de schappen verdwenen te zijn. Allemaal bocht tegenwoordig.
 
Roze koeken on my mind at this moment en pepernoten eigenlijk ook
 
Haribo Krakelingen
 
Back
Naar boven