XXL Nutrition

Serie: Fear The Walking Dead

Bezoekers in dit topic

FREAKJAM

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
3.238
Waardering
2.473
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Fear The Walking Dead (tv-serie)

290853-g4.jpg

Fear The Walking Dead laat zien hoe de wereld omgaat met de transformatie naar de apocalyptische wereld zoals we die kennen uit The Walking Dead. Fear The Walking Dead speelt zich dus af in de jaren voorafgaand aan de gebeurtenissen in The Walking Dead en laat de uitbraak van het virus zien in Los Angeles. Er zullen duistere thema's aangesneden worden wanneer mensen voor de keus komen te staan om hun dierbaren te doden als ze nog niet worden gezien als 'walkers', maar nog als mensen.

Trailer

Algemene informatie

Genre:
Horror/Drama

Kanaal van uitzenden:
AMC

Producent:
AMC Studios
Circle of Confusion
Valhalla Entertainment

Producers:
Robert Kirkman
Gale Anne Hurd
Greg Nicotero
David Alpert
Dave Erickson

Land + taal:
USA / Engels

Gerelateerd aan:
The Walking Dead

Hoofdrolspelers

Manawa Family

250px-FTWD_S1_Travis_Truck_Crop.png
250px-Christopher_Manawa_portrait.png
250px-Liza_Ortiz_portrait.jpg


Clark Family
250px-Madison_Clark_Poster.jpg
250px-Nick_Clark_Poster.jpg
250px-Alicia_Clark_Poster.jpg


Salazar Family
250px-FTWD_Ruben_Blades_11779_V2-768x1024.jpg
250px-Griselda_Salazar_portrait.png
250px-Ofelia_Salazar_portrait.png


Episodes

Seizoen 1:

Pilot 2015-08-23
checkmark.png

So Close, Yet So Far 2015-08-30
checkmark.png

The Dog 2015-09-13
checkmark.png

Not Fade Away 2015-09-20
checkmark.png

Cobalt 2015-09-27
checkmark.png

The Good Man 2015-10-04
checkmark.png


Seizoen 2:

Monster 2016-04-10
checkmark.png

We All Fall Down 2016-04-17
checkmark.png

Ouroboros 2016-04-24
checkmark.png

Blood in the Streets 2016-05-01
checkmark.png

Captive 2016-05-08
checkmark.png

Sicut Cervus 2016-05-15
checkmark.png

Shiva 2016-05-22
checkmark.png

Grotesque 2016-08-21
checkmark.png

Los Muertos 2016-08-28
checkmark.png

Do Not Disturb 2016-09-04
checkmark.png

Pablo & Jessica 2016-09-11
checkmark.png

Pillar of Salt 2016-09-18
checkmark.png

Date of Death 2016-09-25
checkmark.png

Wrath 2016-10-02
checkmark.png

North 2016-10-02
checkmark.png


Seizoen 3:
 
Laatst bewerkt:
In

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Jammer dat eerste seizoen maar 6eps heeft.
 
Gelukkig begint 1 week na episode 6 het nieuwe seizoen van The Walking Dead weer. Denk het bewust zo gedaan is.
 
Maar natuurlijk, volgend jaar nog kortere pauze tussen beide series:)
 
Gezien er aan Walking Dead zelf al nooit een einde lijkt te komen (12 seizoenen ofzo?) laat ik deze maar lekker aan me voorbij gaan.
 
Ben benieuwd, vaak genoeg zijn die spin-offs geen echte toppers.
 
Gezien er aan Walking Dead zelf al nooit een einde lijkt te komen (12 seizoenen ofzo?) laat ik deze maar lekker aan me voorbij gaan.

Waarom zou je deze niet kijken? Juist in deze spin-off wordt uitgelegd hoe en waar het virus is ontstaan.
 
Waarom zou je deze niet kijken? Juist in deze spin-off wordt uitgelegd hoe en waar het virus is ontstaan.

Zoals ik al zei, aan Walking Dead zelf komt al nooit een einde en één serie over zombies is voor mij meer dan voldoende. Als Walking Dead zelf afgelopen zou zijn en dan opgevolgd zou worden door deze spin-off ging is zeker kijken maar nu niet. Walking Dead is leuk maar niet meer dan dat, kwalitatief zijn er zoveel veel betere series en helaas is m'n tijd om alles wat ik wil te kunnen kijken veel te beperkt.
 
Zoals ik al zei, aan Walking Dead zelf komt al nooit een einde en één serie over zombies is voor mij meer dan voldoende. Als Walking Dead zelf afgelopen zou zijn en dan opgevolgd zou worden door deze spin-off ging is zeker kijken maar nu niet. Walking Dead is leuk maar niet meer dan dat, kwalitatief zijn er zoveel veel betere series en helaas is m'n tijd om alles wat ik wil te kunnen kijken veel te beperkt.

The Walking Dead wordt ook een beetje veel van hetzelfde. Breaking Bad, Prison Break en HIMYM scoren in mijn ogen ook hoger.
 
In! Ben benieuwd.
 
The Walking Dead wordt ook een beetje veel van hetzelfde. Breaking Bad, Prison Break en HIMYM scoren in mijn ogen ook hoger.

Whut? Juist niet man.. eerst ging het puur over de zombie's als grootste gevaar, daarna ging het over de mens als grootste gevaar met zombies als obstakel. In het laatste seizoen zagen we juist wat zo'n leven met je doet en dat ze niet meer in de "normale" maatschappij kunnen functioneren.
 
Heb em aanstaan ben benieuwd.
 
Heb em vanmorgen gekeken, vond em goed!
 
Vond em ook goed kijk alweer uit naar volgende week :D
 
In episode 2 gebeurde al heel wat meer! Ik vind het eerlijk gezegd wel een vermakelijke serie.
 
weer een week wachten pfff amc en zn rotstreken :(
 
Was labor day vandaar..
 
Ook weer begonnen, eerste ep nieuwe seizoen gebeurt nog niet echt veel. Hopelijk wordt het toch wel weer spannend.
 
Back
Naar boven