Fitness Seller

Fedor vs Crocop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn zei:
Wat wil je als je agent bent in de achterbuurten van croatie; daar kom je niet weg met 'meneer, ik houd u aan omdat het achterlicht van uw fiets het niet deed' :D

Volgens mij was hij geen normale agent hoor. Meer de Kroatische versie van een SWAT team.
 
Lauw zei:
Fedor heeft eigenlijk helemaal niet zo’n gemene kop. Hij ziet eruit alsof je er best gezellig een biertje mee kan drinken. Crocop oogt een stuk valser.:D

Dat vind ik nou net zo psycho aan die Fedor... hij ziet er 100% normaal uit maar het is de hardste en gemeenste mofo wanneer die een wedstrijdje knokt... heel verraderlijk vind ik dat, lijkt em allemaal geen barst te kunnen schelen.

En die Crocop lijkt gewoon wat te 'posen' lelijk kijken = niks aan :evil2: :D
 
guardian zei:
Dat vind ik nou net zo psycho aan die Fedor... hij ziet er 100% normaal uit maar het is de hardste en gemeenste mofo wanneer die een wedstrijdje knokt... heel verraderlijk vind ik dat, lijkt em allemaal geen barst te kunnen schelen.

En die Crocop lijkt gewoon wat te 'posen' lelijk kijken = niks aan :evil2: :D

idd, Fedor heeft net zo'n emotieloze uitdrukking als Ignashov (K-1), tot ie de ring instapt.

Heb je de wedstrijd tegen Randleman gezien? Word ie opgetild en neergesmakt, nek slaat dubbel, staat rustig op en legt Randleman in een armbar... echt een beest
 
goed dat deze topic nog naar boven komt kan ik het mooi nog ff downloaden :D
thx!
 
He die heb ik gemist. Gelukkig word de winnaar niet verklapt. Ga hem gelijk downloaden.:kiss:
 
Back
Naar boven