AndroidHealthClinic

Fedor vs Crocop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mans

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
4.905
Waardering
2
Aanstaande zondag is het zover: het meest geanticipeerde gevecht in de (korte) MMA geschiedenis! De huidige en onverslagen zwaarwichtkampioen Emelianenko Fedor tegen ex K1 grootheid Mirko Crocop!

Helaas geen mogelijkheid om live te aanschouwen in dit achterlijke land :p maar maandag uiteraard wel te downloaden. Nog meer mensen hier die nauwelijks kunnen wachten? En wie denk je dat er gaat winnen?

Fedor
Fedor%20Emelianenko.jpg


Crocop
Mirko%20Filipovic.jpg
 
Crocop is een beest, maar die Fedor.. ai ai... een monster!!!

hoop op Crocop, maar denk dat het Fedor wordt.

enne... pplaats dat filmpje ook even hier dan maandag he!!! :cool: :D
 
Nou nou de interesse is niet echt overweldigend :p

Ik denk ook dat Fedor het gaat winnen. Hij doet 't puur op instinct lijkt het wel, gemaakt om te vechten. Crocop gaat meestal meer calculerend te werk en dat is tegen Fedor denk ik nauwelijks te doen.

Het lijkt me wel super wanneer zou blijken dat Crocop partij kan bieden op de grond. Zondag (of liever gezegd maandag) weten we 't!
 
Crocop gaat winnen :D
 
2 totaal verschillende gezichtsuitdrukkingen die 2... maar wel beiden zo psycho als de pest! :D
 
ik wacht wel ff op dat filmpje


( ik ken ze beide niet dus geen mening.........:o :o )
 
Zeker wel enthousiast!! als fedor niet op een highkick van crocop loopt vermorselt ie crocop op de grond!

als iemand het filmpje heeft, graag hier posten!!!
 
crocop,crocop!!!:D
 
ken die hele Fedor niet,maar wil het filmpje wel zien :)

ik heb uberhaupt nog maar weinig MMA gezien.. dus ben benieuwd
 
Hier is ie heren! Ik zal de uitkomst nog niet verklappen maar het was iig een behoorlijk boeiend gevecht met een aantal verrassingen!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Fedor heeft eigenlijk helemaal niet zo’n gemene kop. Hij ziet eruit alsof je er best gezellig een biertje mee kan drinken. Crocop oogt een stuk valser.:D
 
Hier ook 12kB, best irri
 
Fedor ongeslagen?Niet helemaal Mr Mans,hij verloor in het Kings of Kingstournooi van ene Joop Kasteel,je weet wel die ouwe.Dat was wel in 1999.toen Joop nog jong was...maar toch.....
 
fedor heeft 3x verloren als ik het goed heb :P.. knappe prestatie!
 
Volgens sherdog heeft ie slechts een wedstrijd verloren tegen Tsuyoshi Kohsaka. En dat was wegens een 'cut' bovendien.

Maar in Pride is ie ongeslagen iig!
 
Lauw zei:
Fedor heeft eigenlijk helemaal niet zo’n gemene kop. Hij ziet eruit alsof je er best gezellig een biertje mee kan drinken. Crocop oogt een stuk valser.:D

aan zn buik te zien houdt ie wel van een paar pinten
 
kan aan mij liggen maar het filmpje doet het bij mij niet.....
 
Denk niet dat het aan jou ligt,maar aan je systeem :) download eens wat codecs.
Btw, vette wedstrijd.
 
Lauw zei:
Fedor heeft eigenlijk helemaal niet zo’n gemene kop. Hij ziet eruit alsof je er best gezellig een biertje mee kan drinken. Crocop oogt een stuk valser.:D

Wat wil je als je agent bent in de achterbuurten van croatie; daar kom je niet weg met 'meneer, ik houd u aan omdat het achterlicht van uw fiets het niet deed' :D
 
Back
Naar boven