MuscleMeat

Feedback 4 daagse split schema

Bezoekers in dit topic

jake aka sjaak

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2017
Berichten
47
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Beste mensen,

Ik heb me eigen 4 daagse split schema opgesteld (bijlage), zouden jullie deze wil beoordelen en enige tips en advies geven. Mijn doel is aankomen in spiermassa.

Wees trouwens vrij mijn eigen gemaakt schema te gebruiken en te bewerken.

Bij voorbaat bedankt!
 

Bijlagen

  • Gevorderd sportschema.docx
    24,8 KB · Weergaven: 163
Kan je hem niet even uit Word halen?
Want kan hem niet open mijn mijn mobiel
 
upload_2017-2-16_10-9-5.png



upload_2017-2-16_10-9-31.png


upload_2017-2-16_10-9-46.png


upload_2017-2-16_10-10-4.png
 
Hmm ja je benen kunnen echt wel zwaarder;
Leg curl, Leg extension nog toevoegen en je kuiten aan het einde.

Bij Rug deadliften toevoegen.

Ik vind je buik overdreven, maar je zal dat wel perce eigenwijs zoveel willen doen!
 
hoe train jij je kuiten op een goede manier?

en wat raad je aan m.b.t. me buik ruilen voor andere spiergroep of gw bij twee dagen weghalen?

Vind je het aantal sets en repetities wel goed?
 
Aardig divers schema, maar is zoveel buik niet een beetje te veel van het goede? En zou je deadliften niet toevoegen aan je schema? Dat is persoonlijk echt een van mn favoriete oefeningen
 
Aardig divers schema, maar is zoveel buik niet een beetje te veel van het goede? En zou je deadliften niet toevoegen aan je schema? Dat is persoonlijk echt een van mn favoriete oefeningen

Ik zou graag willen deadliften, maar heb dit nog nooit gedaan (heb nog een redelijk zwakke onderrug). Heb je hier nog tips voor?
 
Ik zou graag willen deadliften, maar heb dit nog nooit gedaan (heb nog een redelijk zwakke onderrug). Heb je hier nog tips voor?
Dan zou ik als ik jou was gewoon beginnen met alleen de stang (of met twee 5'jes) en dan natuurlijk eerst zorgen dat je vorm perfect is voordat je zwaarder gaat. Ik heb een tijdje redelijk zwaar gedeadlift (voor mijn doen) met een hele verkeerde houding tot dat een aardige gast me wees op m'n vorm. Wat filmpjes kijken op youtube helpt sowieso!
 
Ik zou graag willen deadliften, maar heb dit nog nooit gedaan (heb nog een redelijk zwakke onderrug). Heb je hier nog tips voor?
Mss in plaats van 16 oefenening voor je buik ook iets voor je onderrug doen? Je weet wel voor balans enzo.
 
Dan zou ik als ik jou was gewoon beginnen met alleen de stang (of met twee 5'jes) en dan natuurlijk eerst zorgen dat je vorm perfect is voordat je zwaarder gaat. Ik heb een tijdje redelijk zwaar gedeadlift (voor mijn doen) met een hele verkeerde houding tot dat een aardige gast me wees op m'n vorm. Wat filmpjes kijken op youtube helpt sowieso!

Thnx dit ga ik zeker doen! En dit kan ik het beste plaatsen aan het begin van mijn rug routine toch voor de australian pull ups?
 
hoe train jij je kuiten op een goede manier?

en wat raad je aan m.b.t. me buik ruilen voor andere spiergroep of gw bij twee dagen weghalen?

Vind je het aantal sets en repetities wel goed?

Ghehe ik heb het voordeel dat ik hele grote kuiten heb, train ze ook maar om de week.

Maar je kuiten reageren beter op meer herhalingen 15-20. En die verschillende standen met je voeten is goed wat jij doet.

Buik 2× eraf halen, hoef je niks anders voor te doen. (Je zou wel 2x kuiten kunnen trainen in de week als je vind dat ze achter lopen)
 
Thnx dit ga ik zeker doen! En dit kan ik het beste plaatsen aan het begin van mijn rug routine toch voor de australian pull ups?
Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit aangezien deadliften vooral je onderrug/hamstrings traint en australian pull ups vooral je bovenrug. Ik denk niet dat de volgorde daarin heel veel uitmaakt. Misschien dat iemand anders hier iets op kan aanvullen, want ik weet het niet zeker
 
Dan zou ik als ik jou was gewoon beginnen met alleen de stang (of met twee 5'jes) en dan natuurlijk eerst zorgen dat je vorm perfect is voordat je zwaarder gaat. Ik heb een tijdje redelijk zwaar gedeadlift (voor mijn doen) met een hele verkeerde houding tot dat een aardige gast me wees op m'n vorm. Wat filmpjes kijken op youtube helpt sowieso!
Waarom moet ik aan denken bij redelijk zwaar deadliften?
 
Laatst bewerkt:
Waarom moet ik aan denken bij redelijk zwaar deadliften?
Voor mijn doen he haha. 160 * 3, 200 * 1 als max. Nu let ik vooral op mn vorm met setjes van 6-10 met maximaal 120kg
 
Voor mijn doen he haha. 160 * 3, 200 * 1 als max. Nu let ik vooral op mn vorm met setjes van 6-10 met maximaal 120kg

Dat is niet verkeerd 200kg, heb ik nog nooit aangedurft.

6x180kg deed ik op zijn zwaarst
 
Dat is niet verkeerd 200kg, heb ik nog nooit aangedurft.

6x180kg deed ik op zijn zwaarst
Ik vind het eigenlijk niet tellen omdat mn vorm verre van goed was. Richt me nu vooral op de kwaliteit en dat voelt ook veel beter. Met 6*180 denk ik wel dat 200 niet onmogelijk is voor jou
 
Ik vind het eigenlijk niet tellen omdat mn vorm verre van goed was. Richt me nu vooral op de kwaliteit en dat voelt ook veel beter. Met 6*180 denk ik wel dat 200 niet onmogelijk is voor jou

Ja je uitvoering moet inderdaad wel goed zijn.
Je ziet inderdaad wel vakker dat mensen helemaal verkeerd staan te deadliften en dan mega trots zijn op hun ene herhaling. (mijn mening is dat je het goed moet doen en ook meer herhalingen)
 
Ja je uitvoering moet inderdaad wel goed zijn.
Je ziet inderdaad wel vakker dat mensen helemaal verkeerd staan te deadliften en dan mega trots zijn op hun ene herhaling. (mijn mening is dat je het goed moet doen en ook meer herhalingen)
Precies, kwaliteit altijd boven hoeveelheid (tenzij je op je 40ste krom wil lopen)
 
Mss in plaats van 16 oefenening voor je buik ook iets voor je onderrug doen? Je weet wel voor balans enzo.

Miss wel een goed idee idd! Heb je nog aanbevelingen hiervoor?
 
Back
Naar boven