XXL Nutrition

Feedback op schema?

Bezoekers in dit topic

danny.89

Novice
Lid geworden
7 feb 2017
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
108kg
Vetpercentage
23%
Heb zelf een schema in elkaar gezet.
Benieuwd of iemand nog tips of aanpassingen heeft voor me?
 

Bijlagen

  • schema 10-02.xlsx
    14,2 KB · Weergaven: 94
Heb je een voedingsschema? Of IIFYM?
 
Nee die heb ik nog niet hier ben ik me wel al aan in het verdiepen.

Heb wel al berekend dat mijn calorieën intake Rond de 3000 calorieën ligt met de formule van Harris-Benedict. En hou mijn voeding nu bij in de myfitnessapp
 
Wat me direct opvalt is die berg oefeningen voor de borst? Waarom denk je dat 1 spier (twee als je de minor ook mee tel) net zoveel werk vraagt al grote spiergroepen zoals benen en rug?
 
Ik vind het echt veel te veel, geen idee hoeveel ervaring je hebt of hoelang je al traint maar komop, vijf borst oefeningen?! :')
Ik zou je spiergroepen minimaal twee keer in de week trainen, ublb of fullbody.
Een dag voor core/buik lijkt mij vrij dom, je traint je core al genoeg met al je compounds...
 
Thanks voor de feedback.

Ga de borst oefeningen terug brengen naar 2.

Van me 16 tot 24 ofzo heb ik 3/4 keer in de week getraind. Daarna eigenlijk niet meer. En wil het nu weer op gaan pakken.

De core training is niet voor een dag maar aantal oefeningen als geheugensteuntje voor mezelf die ik nog nu na me training zou kunnen doen. Was ik er vergeten bij te zetten.

Wat zou ik dan beter kunnen doen ublb of full?
 
Thanks voor de feedback.

Ga de borst oefeningen terug brengen naar 2.

Van me 16 tot 24 ofzo heb ik 3/4 keer in de week getraind. Daarna eigenlijk niet meer. En wil het nu weer op gaan pakken.

De core training is niet voor een dag maar aantal oefeningen als geheugensteuntje voor mezelf die ik nog nu na me training zou kunnen doen. Was ik er vergeten bij te zetten.

Wat zou ik dan beter kunnen doen ublb of full?

Hoe vaak in de week wil je trainen?

Wat zijn je doelen?
 
Wil 4 keer in de week gaan trainen.

Me doel is meer spiermassa en lager vet percentage
 
haha ja dat had ik al door dat die niet samen gaan;)

maar welke van de twee is het beste om mee ge beginnen met spiermassa vergroten of toch eerst vetpercentage verlagen.

thanks voor de linkjes ga ze zo bekijken
 
haha ja dat had ik al door dat die niet samen gaan;)

maar welke van de twee is het beste om mee ge beginnen met spiermassa vergroten of toch eerst vetpercentage verlagen.

thanks voor de linkjes ga ze zo bekijken

Ja daar twijfel ik ook over man haha, ben zelf al 3 weken aan het cutten maar ik twijfel veel te erg, ik ben nog zo skinny dat het eigenlijk dom is.
Ik ga waarschijnlijk dus ook gewoon weer bulken.

Als je cut en daarna weer bulkt krijg je je vet weer terug.... Waarom dan cutten? :P
 
Etra spiermassa zorgt voor hoger basisverbruik dus tenzij je vetpercentage nu echt te hoog is zou ik lekker eerst voor meer massa gaan.
 
Etra spiermassa zorgt voor hoger basisverbruik dus tenzij je vetpercentage nu echt te hoog is zou ik lekker eerst voor meer massa gaan.

Ik zit zelf zo rond de 18% denk ik (wel een gokje dan), wat zou je in die situatie doen? Ook gekeken naar leeftijd, ben 18.
 
haha ja daar heb je een goed punt;)

mijn vetpercentage zit nu denk ik rond de 23/25%.
 
Ik zit zelf zo rond de 18% denk ik (wel een gokje dan), wat zou je in die situatie doen? Ook gekeken naar leeftijd, ben 18.

haha ja daar heb je een goed punt;)

mijn vetpercentage zit nu denk ik rond de 23/25%.
Ik zou in beide gevallen even goed cutten naar een procentje of 10-12 zodat je daarna voor een flinke periode door kunt bulken. Zeker als beginner kun je de eerste weken (tijdens je cut) nog wel kracht winnen en misschien zelfs wat massa.
 
Ik zou in beide gevallen even goed cutten naar een procentje of 10-12 zodat je daarna voor een flinke periode door kunt bulken. Zeker als beginner kun je de eerste weken (tijdens je cut) nog wel kracht winnen en misschien zelfs wat massa.
Beginner gains heb ik al lang niet meer man, ik train nu al langer dan 20 maanden.
 
Beginner gains heb ik al lang niet meer man, ik train nu al langer dan 20 maanden.
Hoe lang je traint heeft daar niet zo veel mee te maken, het gaat meer om je krachtniveau, hoe sterk ben je op de grote lifts?

Ik zou trouwens alsnog cutten, zelfs zonder beginners gains
 
Hoe lang je traint heeft daar niet zo veel mee te maken, het gaat meer om je krachtniveau, hoe sterk ben je op de grote lifts?

Ik zou trouwens alsnog cutten, zelfs zonder beginners gains

S 130 BP 80 DL 165
Maarja na het cutten zou ik meteen weer gaan bulken, dus dat klein beetje extra vet zal geen schade doen denk ik
 
Ik zou in beide gevallen even goed cutten naar een procentje of 10-12 zodat je daarna voor een flinke periode door kunt bulken. Zeker als beginner kun je de eerste weken (tijdens je cut) nog wel kracht winnen en misschien zelfs wat massa.

Thanks voor je reactie. Dan ga ik mijn voedingschema daar op aan passen. Wat raad je aan qua trainsschema?
 
S 130 BP 80 DL 165
Maarja na het cutten zou ik meteen weer gaan bulken, dus dat klein beetje extra vet zal geen schade doen denk ik
Is maar net wat je doel is, als je er ook goed bij wilt staan zul je het toch een keer moeten wegcutten, ik zou het liever goed bijhouden ipv alles in een keer moeten cutten maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

Beginnersgains kun jij misschien nog wel een beetje maken, maar in een cut zeker niet meer idd
 
Back
Naar boven