Fitness Seller

feedback op UB/LB schema

Bezoekers in dit topic

quinnian

Cool Novice
Lid geworden
5 okt 2016
Berichten
66
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
15%
na een jaar getraind te hebben wil ik beginnen met een UP LB schema. ik heb een voorbeeldschema van internet afgehaald en een paar oefeningen die ik fijner vind om te doen verandert.
ik heb voorheen altijd met een bro split en push/pull/legs getraind en aangezien ik hier zoveel forums zag over UB LB en hoe goed de meeste dit vonden wil ik het een kans geven. ook vraag ik mij af of ik bij dit schema cycles moet gebruiken zoals de eerste twee weken 15 reps, 2e twee weken 10 reps en 3e twee weken 5 reps etc.
in het excel bestand staat mijn schema, alle aanmerkingen en tips zijn welkom zodat ik hier van kan leren.

alvast bedankt voor jullie aandacht.
 

Bijlagen

  • UP LB.xlsx
    10,7 KB · Weergaven: 106
Rack pulls zijn geen oefening voor op Lower Body, meer een oefening voor de rug. Dus op upper body plaatsen, mits je hem er dan nog in wilt. Ook vind ik dat je erg veel oefeningen doet op upper body 2, houd het bij meer oefeningen met mindemax 8 oefeningen, of meer sets, kijk dus altijd naar het totale volume.

Ik zou niet cyclen met reps, gewoon een vast aantal reps nemen en iedere week verhogen voor progressive overload.

Google anders eens PHUL of Lyle Generic Bulking Routine.
 
Back
Naar boven