XXL Nutrition

Feedback op voortgang

Bezoekers in dit topic

RLS

Cool Novice
Lid geworden
4 mrt 2015
Berichten
83
Waardering
25
Lengte
1m81
Massa
70kg
Hi allen,

Ik zou graag feedback ontvangen op mijn voortgang, schema, etc.

Ik ben 20 mei 2019 begonnen, dus nu 9 weken bezig.
Ik merk dat ik qua vooruitgang in gewicht (van de oefeningen) niet meer zo snel vooruit ga momenteel.
Alles wordt trouwens 3x8 gedaan.

Ik wissel de squat en de deadflift om en om af.

Noot bij: Week 28 was ik ziek en heb ik slecht kunnen eten. Vandaar de dip.

1.png

2.png

3.png
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je voeding er goed uit ziet, mooi rustig omhoog, proberen dit vast te houden.
Je training vind ik wel een beetje vreemd. Is je doel om sterker te worden? Dan zou ik gaan kijken voor een beginnersschema zoals Stronglifts of een andere beginnerschema uit de stickies van het forum.
Hoe bepaal je nu of je gewicht verhoogd? Sowieso vind ik het een hoop oefeningen.
 
Thanks!

Mijn doel is om te groeien. Mijn eerste stap is de 80 kilo halen (met een normaal vetpercentage).
Ik bepaal nu of ik het gewicht verhoog als ik merk dat het me lukt.

Bijvoorbeeld: Ik doe vandaag de squat op 54 kilo. Merk dat ik meer zou kunnen, doe ik volgende keer meer.
 
Iemand hier nog andere feedback over?
 
Ja doe SL5x5
 
Maar daar ligt de nadruk op kracht in plaats van massa als ik de meningen erover lees...
 
Maar daar ligt de nadruk op kracht in plaats van massa als ik de meningen erover lees...
Als je bulkt op 5x5 ga je genoeg massa maken.
 
Maar daar ligt de nadruk op kracht in plaats van massa als ik de meningen erover lees...
Meningen van wie? Mensen die het nog nooit gedaan hebben? Als beginner moet je gewoon sterker worden om massa te bouwen. En 5 reps zijn daar geschikt voor.
 
Inmiddels weer 1.5 maand verder.

Wat me opvalt is dat iedereen progressie ziet, maar dat ik op foto's bijna geen verschil zie.
Klinkt dat bekend?
 
Post ze zou ik zeggen
 
3 maanden progressie:

10 september:
1
F74B181C-D18D-4803-846E-C49C2F83D0D3.jpeg
A6CC77E6-80A3-46DD-8BFA-79D0B5F382E8.jpeg


10 juni:
C67FCF99-7F8D-4EAA-9447-0A24EDF685A4.jpeg
BC31906E-CE1E-4D17-B70D-94243AAF5ABD.jpeg
 
Beetje onduidelijke foto’s, op de foto’s is wel te zien dat je schouders duidelijk gegroeid zijn :)
 
  • Like
Waarderingen: RLS
Thanks!

klopt qua onduidelijkheid, maar heb geen andere (sowieso van juni niet).
 
  • Like
Waarderingen: ACE
toch al wel een verschil in de schouders en de chest! goed bezig!
 
  • Like
Waarderingen: RLS
Inderdaad schouders en armen, chest lijken wal voller.
Off topic:
Mooie tatoeages
 
Thanks heren!

Off topic:
Thanks! Vooral die grote (voor mij) links was ff doorbijten :D
 
Bijna maandje verder.
Ik blijf er moeite mee houden om een goede foto te maken. Ik heb echt het idee voller/groter te lijken in de spiegel. Maar ok, foto's liegen niet.
 

Bijlagen

Nou kijk nu nog eens naar de foto’s die je eerder postte, duidelijk verschil toch
 
  • Like
Waarderingen: RLS
Nou kijk nu nog eens naar de foto’s die je eerder postte, duidelijk verschil toch
Ik blijf er moeite mee houden om het echt te zien bij mezelf. Misschien te kritisch ;)
 
Zet ze eens naast elkaar in paint. :)
 
Back
Naar boven