Fitness Seller

Feedback P.H.U.L. schema

Bezoekers in dit topic

Max1995

Novice
Lid geworden
25 okt 2014
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
80kg
Beste lezer,
Dit is mijn schema op dit moment:


MAANDAG - UPPER POWER
Oefening Sets Herhalingen
Bench press 4 5
Incline dumbell press 3 10
Bent over row 3 5
Lat pulldown 4 6
Military press 3 8
Barbell curl 3 6
Skull crushers 3 6


DINSDAG - LOWER POWER
Oefening Sets Herhalingen
Squat 4 5
Deadlift 3 3
Leg Press 4 12
Lying leg curl 4 6
Seated calf raise 3 10


DONDERDAG - UPPER HYPERTROPHY
Oefening Sets Herhalingen
Incline bench press 4 12
Flat dumbbell fly 3 10
Seated cable row 4 10
One arm dumbbell row 3 12
Side raise 4 8
Seated incline dumbbell curl 4 8
Tricep pushdown 3 10


VRIJDAG - LOWER HYPERTROPHY
Oefening Sets Herhalingen
Front squat 3 12
Barbell lunge 4 10
Leg extension 4 10
Lying leg curl 4 12
Standing calf raise 3 12
Calf press 3 15

Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Kan er misschien iets verbeterd worden?
Daarnaast vind ik zelf de "bent over row" niet heel fijn, omdat ik snel last heb van mijn onderrug (mijn lengte = 1.96).
Weten jullie een mooi alternatief?
 
Ziet er goed uit man! Niks op aan te merken.
 



Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Kan er misschien iets verbeterd worden?
Daarnaast vind ik zelf de "bent over row" niet heel fijn, omdat ik snel last heb van mijn onderrug (mijn lengte = 1.96).
Weten jullie een mooi alternatief?


Single arm dumbell rows op een bankje. Ik doe niet anders.
 
Last van je onderrug als in verzuring?

Je zou de rows pendlay style kunnen doen. Dus elke rep op de grond eindigen. Eventueel iets onder de schijven leggen zodat je niet zover hoeft te bukken. Explosief omhoog bewegen. Er is dan maar korte tijd spanning op je onderrug.
Als dat nog niet lekker voelt chest supported rows oid.

Schema ziet er goed uit.
 
Waarom bij veel oefeningen zo laag in de reps? Of wil je wat meer focus leggen op kracht?

Edit:

Sorry ik keek verkeerd, dacht dat het een standaard up / lb workout was!
 
Laatst bewerkt:
Last van je onderrug als in verzuring?

Je zou de rows pendlay style kunnen doen. Dus elke rep op de grond eindigen. Eventueel iets onder de schijven leggen zodat je niet zover hoeft te bukken. Explosief omhoog bewegen. Er is dan maar korte tijd spanning op je onderrug.
Als dat nog niet lekker voelt chest supported rows oid.

Schema ziet er goed uit.

Meer in de vorm van steken.
De houding: ligt naar voren met je bovenlichaam en mijn benen iets gebogen, voelt bij kracht niet echt lekker. Ik ga de chest supported rows een proberen! Thanks

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ik merk bij dit schema wel dat de eerste 2 dagen( de power dagen ) erg kort zijn. 50 Minuten ben ik dan ongeveer bezig. Zouden jullie hier nog oefeningen aan toevoegen, het zo houden of even cardio doen?
 
50 minuten is prima. Meer is niet altijd beter hoor!
 
Als de gewichten zwaarder worden zul je soms blij zijn dat die 50 minuten over zijn;)
Stronglifts/starting strength/wendler 5/3/1 trainingen om er maar een paar te noemen duren ook niet lang. Als je ze goed doet en de gewichten wat uitdagender worden ben je na 2 oefeningen vaak al behoorlijk gaar.
 
Back
Naar boven