XXL Nutrition

Feedback schema

Bezoekers in dit topic

Nick12339

Cool Novice
Lid geworden
22 aug 2013
Berichten
116
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
95kg
Hoi iedereen, Ik ben 15 jaar 1.95 lang en weeg ongeveer 90kg BF%... , ga binnenkort toch naar de huisarts om te laten prikken op cholesterol dus kan dan gelijk BF% laten meten. Mijn doel is om op de 90KG te blijven maar vet te verliezen en dan later massa voor terugkrijgen. Voor zover eet ik dit: Het is nog niet op orde want ik wil ook nog magere kwark toevoegen etc.

Ontbijt: 2 tarweboterhammen met kipfilet en een glas melk
Middag: 2 tarweboterhammen met kipfilet of ei en een glas melk
Avond : wat de pot schat, meestal aardappelen met groenten en een stuk vlees en toe nog een bak vla

Tussendoor eet ik 300ml yoghurt met 15 gr brinta voor de smaak (ik kan wel 50g toevoegen maar dan wordt het steen) en gewoon een stuk fruit

Voor de rest drink ik veel water

Enige tips? Ikzelf denk om s'ochtends meer brood toe te voegen en magere kwark te nemen
 
Je eet te weinig. Reken je behoefte uit en ga daar 500 kcal onder zitten.
Is het nou zo moeilijk om de sticky's eerst te lezen :o
 
Even snel uitgerekend, je eet grofweg 1400kcal en je BMR is zelfs al 2145kcal.
Je eet dus veel te weinig...
 
Hoi iedereen, Ik ben 15 jaar 1.95 lang en weeg ongeveer 90kg BF%... , ga binnenkort toch naar de huisarts om te laten prikken op cholesterol dus kan dan gelijk BF% laten meten. Mijn doel is om op de 90KG te blijven maar vet te verliezen en dan later massa voor terugkrijgen. Voor zover eet ik dit: Het is nog niet op orde want ik wil ook nog magere kwark toevoegen etc.

Ontbijt: 2 tarweboterhammen met kipfilet en een glas melk
Middag: 2 tarweboterhammen met kipfilet of ei en een glas melk
Avond : wat de pot schat, meestal aardappelen met groenten en een stuk vlees en toe nog een bak vla

Tussendoor eet ik 300ml yoghurt met 15 gr brinta voor de smaak (ik kan wel 50g toevoegen maar dan wordt het steen) en gewoon een stuk fruit

Voor de rest drink ik veel water

Enige tips? Ikzelf denk om s'ochtends meer brood toe te voegen en magere kwark te nemen
Man elke keer komen ze hier af met 2 boterhammen dan, wat pot schaft dan. Vele huishoudens houden het simpel op vlak van voedingleer lijkt me. Als je zwaar wil heffen en je spieren effectief gebruikt tijdens het heffen dan moet je goed eten en niet te bang zijn dat het aanzet als vet. Als dat het geval is moet je harder heffen, cardio toevoegen of een beetje terugschroeven op je eten. En je moet natuurlijk ook geen zooi zitten eten. Metabolisme en test worden in gang gezet door zelfzekerheid, sport en goede voeding.
 
Voorbeeldje in bijlage..
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xlsx
    14,6 KB · Weergaven: 70
Ik heb vandaag mijn eten gelogd en kwam uit op:

Ontbijt : Ik werd zolaat wakker dat ik geen ontbijt kón nemen

Middag : Dubbel gegeten: 4 boterhammen met 2 eieren en 4 (kleine) plakjes kipfilet en 2 glazen melk

Avond : Spaghetti een lekker groot bord en een kom vla

Tussendoor : Een pot magere milde kwark , 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker , een halve galia meloen en 1 pakje milk break biscuits

Totaal :

Kcal : 2128
Eiwit : 111
Koolhydraten : 315
Vet : 38

Vet was heel weinig maar morgen dus weer lekker jus , cashew en een flink stuk vlees
 
Dubbel gegeten? Dat is nog niet eens 1 maaltijd :roflol:
 
Je eet nog steeds veel te weinig
 
Back
Naar boven