MuscleMeat

Feedback trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Mannes

Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal,

Ik ben een fanatieke sporter en ben ongeveer 2.5 jaar actief in de gym.
Ik ben 19 jaar oud, nu in de cut en droog op 85 kg.
Ik trek de cut nog even door, en nadat ik op vakantie ben geweest ga ik weer leanbulken. Ik wil zo groot mogelijk worden de komende 6 maanden in de leanbulk, vandaar dat ik nu al begin met voorbereiden.
De afgelopen tijd heb ik veel gelezen en gekeken over Dorian Yates zijn manier van trainen, ik vind dit zelf erg interessant, en ben dan ook van mening dat het beter is om all out te gaan en een mindere hoeveelheid sets te doen.

Vandaar dat ik nu een trainingsschema heb overgenomen en een klein beetje heb aangepast van iemand uit een eerdere topic over Dorian Yates. Ik wil de gevorderde naturel sporters vragen om te kijken naar dit schema en er wat feedback op te geven. Het is zo dat DY er jaren over gedaan heeft om op de juiste intesiteit te komen om maar 1 werkset per oefening te doen, en daar van te groeien. Vandaar dat ik mij afvraag of dit voor mij wel een goed schema zal zijn, ook omdat je maar 1x in de week de spiergroepen traint. Voor mij komt 4 tot 5 dagen in de gym het best uit ivm school en werk etc.

Ik hoor graag jullie feedback, en hoe jullie het zouden aanpakken in mijn situatie.

Bedankt!

Bijlagen

• DY-schema.xlsx
    13 KB · Weergaven: 26
Back
Naar boven