XXL Nutrition

Feedback voedingsschema - beginner

Bezoekers in dit topic

sjouwerd

Novice
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
70kg
Ik wil in mei beginnen met trainen, full body schema drie keer per week.

Voordat ik begin wil ik een goed voedingsschema hebben, vandaar mijn vraag voor feedback op mijn voedingsschema. Voedingswaarden berekend met MyFitnessPal dus zou globaal moeten kloppen.

Stats: 22 jaar, 180 cm, 70 kg. Geen eerdere trainingservaring.
Doel: aankomen/spiermassa ontwikkelen.

Macro's heb ik berekend op de site van clean nutrition. Hierbij ga ik uit van 3 tot 5 keer per week sporten: 3 keer sportschool en 2 keer voetbaltraining + bulk.

16blzbq.png


Graag ontvang ik feedback zodat ik aanpassingen kan doen !

Thanks.
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn idee ziet het er ok uit!

In principe zou je genoeg kunnen hebben aan 140 gram eiwitten. Als je liever meer koolhydraten eet op een dag, dan zou je die overgebleven calorieën daar aan kunnen besteden :)

Ik zie nog niet echt groenten in je schema staan, maar ik neem aan dat je die voldoende binnenkrijgt met het avondeten.

Ik zou zeggen probeer het eens uit voor 1 á 2 weken en houdt je gewicht in de gaten. Kom je niet aan, dan lekker de boel ophogen!
 
Naar mijn idee ziet het er ok uit!

In principe zou je genoeg kunnen hebben aan 140 gram eiwitten. Als je liever meer koolhydraten eet op een dag, dan zou je die overgebleven calorieën daar aan kunnen besteden :)

Ik zie nog niet echt groenten in je schema staan, maar ik neem aan dat je die voldoende binnenkrijgt met het avondeten.

Ik zou zeggen probeer het eens uit voor 1 á 2 weken en houdt je gewicht in de gaten. Kom je niet aan, dan lekker de boel ophogen!
Bedankt voor je reactie.

Elke avond eet ik aardappels en groente, soms afgewisseld met pasta. Zal dit schema proberen!
 
Back
Naar boven