XXL Nutrition

Feedback voor mijn eet + sport schema

Bezoekers in dit topic

Defmax

Novice
Lid geworden
9 mrt 2016
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

sinds een week ben ik begonnen met 3 dagen te fitnessen, ma borst/biceps - wo rug/triceps - vr benen/schouders. Hierbij heb ik ook zelf een eet schema gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. mijn doel is om massa te krijgen.

Mijn info:
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: 1.86m
Gewicht: 73kg
Vet: 8.11KG

Eetschema: http://prntscr.com/ahet5o

Hoor graag van jullie ;)
 
Iemand tips? :)
 
je kunt wel meer vetten eten en minder eiwitten ook zou ik bijv full body doen als je maar 3 dagen per week traint en met myfitnesspal kun je denk ik veel makkelijker uitrekenen wat je eet
 
Je eiwitten verlagen. Ongeveer 2gr eiwit per lichaamsgewicht. vetten omhoog gooien. Ongeveer 1gr vet per lichaamsgewicht.

Waarom na het sporten 2 shakes nemen EN een kwark??? Gooi een van de shakes er uit. Zelf voorstander om die weight gainer er uit te gooien (kan je meer eten :D)

Waar haal jij je vetten uit? Voeg iets van pindakaas, nootjes, vette vis of olijfolie toe in je schema.

ps. als dit je schema is zonder avond eten, op hoeveel eiwit zou je wel niet uitkomen met je avond eten???
 
Ik zie geen sportschema, alleen een indeling. En op basis daarvan zeg ik al niet doen. Je bent een beginner en hebt dus veel baat bij het meer frequent trainen van spiergroepen dan 1x pw. Ik zou je dan ook een fullbody 3xpw of een schema als Stronglifts 5x5 aanraden. Lekker veel compounds knallen en daarop steeds meer gewicht kunnen toevoegen, goed eten en vooral alles consequent volhouden. Dan komt de rest vanzelf.
 
Back
Naar boven