Fitness Seller

Feest vieren in de bajes

Bezoekers in dit topic

He! Daar werkt me pa :rolleyes:
 
En jullie hadden je biertje zeker niet gedronken als je daar had gezeten?
 
Remco - 1977 zei:
Yep that's right. <br>
Ander verhaaltje: Staat die gozer een biefstukje te bakken in de keuken, komt er een of andere huge gast aanzetten en zegt: "Zo dat ziet er lekker uit", en neemt het gewoon in beslag, dus weg biefstuk. Hij had ook die gast een paar corrigerende tikken kunnen geven. M.a.w. je moet wel "the man" zijn onder de bajesklanten. Maar volgens mij is dit voor de meeste forum leden dit geen probleem. :cool:

dan analiseer je hem toch in de douches?
 
Idd.. Ik kan er ook niet meer om lachen..

Ach ja... Zolang de maatschappij het kan dragen en zolang er geen problemen van komen.. Zoals men zegt. Die mensen moeten in principe enkel geïsoleerd worden, meer niet.

Ik zou als land een eiland kopen en alle mensen die ernstige misdrijven plegen naar dat eiland schieten...
 
Yzord zei:
En jullie hadden je biertje zeker niet gedronken als je daar had gezeten?

Ikke niet! Tis wel Amstel MALT (!!!) wat ze daar krijgen he! Bah, mij niet gezien!
 
Dan drink je toch lekker je ranja, knul ;)
 
las vandaag een artikel dat 3 van de 4 gedetineerden een recidive pleegt....

t gevangeniswezen werkt voor geen k*t. (de zwaarbevochten TBS instelling daarentegen kent een recidive van 18%) en dan hebben we het over de zware misdrijven.

Maar goed ontopic: stel badboys daar bij elkaar.... MALT biertjes drinken. Hehe...sissy's :D:D
 
:wtf: ben ik de enige zo'n beetje die hier gewoon boos om kan worden?

Moet je je voorstellen, je bent smoorverliefd op een vrouw, je trouwt met haar en krijgt 2 kinderen. Op een avond kom je thuis en blijken je 2kinderen en je vrouw vermoordt te zijn, de moordenaar? Die is lekker als ie is opgepakt aan het TENNISEN, wat een HOEREN. Soms wou ik dat ik een dubbelleven kon leiden, zodat de andere 'ik' alle mensen die me niet aanstaan lekker kon afschieten en pijnigen, en daarna natuurlijk lekker trainen in de bajes

En ik citeer:In ons eigen café ’Club 91’ vieren we ieder weekeinde feest”, laat tweevoudig moordenaar Martin K. weten.



:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Edit: moest wel lachen om deze reactie van iemand. 'Wanneer staat dit arrangement in de nieuwe vakantiegidsen? '
Klaas, Amsterdam di 13/9, 09:58

Karma
voor klaas :roflol:
 
Ik zeg altijd al: "criminaliteit loont"
 
Gelukkig hebben ze het balkje voor mijn ogen gedaan.. ik heb niet voor niets mijn foto niet gepost in de "gezichtenthreat"......

Ok.. nu weten jullie ook meteen waarom ik niet bij de BBQ aanwezig was.. kon het net niet voor elkaar krijgen.... maar het WOKKEN is bijna rond....
 
Laatst bewerkt:
Socrates zei:
Gelukkig hebben ze het balkje voor mijn ogen gedaan.. ik heb niet voor niets mijn foto niet gepost in de "gezichtenthreat"......

Ok.. nu weten jullie ook meteen waarom ik niet bij de BBQ aanwezig was.. kon het net niet voor elkaar krijgen.... maar het WOKKEN is bijna rond....

en anders komen we toch allemaal gezellig op bezoek naar t grand cafe! ;)
 
in de bak kun je vast goedkoop aan roids komen...kijk maar s naar die gasten..aardig buff:D
 
Kreeg ik van een maat van me... ze laten je daar nieuwjaarskaartjes maken :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Op het gele bordje staat trouwens: EVEN APELDOORN BELLEN.
 
Back
Naar boven