AndroidHealthClinic

Feest vieren in de bajes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Grrrrrrrrrr............ :mad:

Dat krijg je dus als Peoples niks meer mag copy/paste!!
Al gezien, gehoord en gelezen!! (no offence agains you DBC01)


Maar ik vind het geen probleem als die gasten een feestje of iets dergelijks hebben, zolang ze maar van de maatschappij afgesloten zijn boeit het mij vrij weinig alleen dat het weer van gemeentschapsgeld gedaan moet worden is het wel jammer!!
 
Peoples zei:
Grrrrrrrrrr............ :mad:

Dat krijg je dus als Peoples niks meer mag copy/paste!!
Al gezien, gehoord en gelezen!! (no offence agains you DBC01)


Maar ik vind het geen probleem als die gasten een feestje of iets dergelijks hebben, zolang ze maar van de maatschappij afgesloten zijn boeit het mij vrij weinig alleen dat het weer van gemeentschapsgeld gedaan moet worden is het wel jammer!!


leuk idee.. dat meerdere mensen op 1 cel :D je zou bijna een bank overvallen...

ziet er wel gezellig uit :rolleyes:
 
Loop niet te zeuren Poppels, ik post relevant nieuws voorzien van commentaar, jij copy en paste alleen maar! :D:D:D
 
hahaha gaat echt nergens over hier in nederland :D Een eigen cafe sjongejonge waar gaat het heen...
 
leuk, een keer een pilsje pakken daar. DBC misschien kun je daar nog aan de slag als portier?
 
Haha, poppels - laten we hem voortaan naar die k*tpop noemen die in een bal kan veranderen.

Maar zo te zien hebben die kroegbazen ook nog tijd om flink te pompen en wat AS te gebruiken. Zouden ze de werktijden (als die er al zijn de nor hier) op de eetschema's aanpassen?
 
In ons bedrijf heeft een ex-gedetineerde gewerkt en vertelde dat dit inderdaad de gang van zaken zijn. Gewoon complete stereo-installaties met breedbeeld-tv's, internet, keuken om eens goed te vreten. wanneer je een beetje geld hebt, kun je aardig wat voor elkaar krijgen in de bajes. Je kan dus bijvoorbeeld een bank overvallen en die miljoenen ergens veilig zetten. Word je gepakt, kom je in de bajes waar je kan BB'en, een complete master opleiding doen. Na een jaar of vijf kom je vrij als een gespierde professor met miljoenen.
 
Jullie kunnen allemaal mijn gespierde rug op!! :D
 
Remco - 1977 zei:
In ons bedrijf heeft een ex-gedetineerde gewerkt en vertelde dat dit inderdaad de gang van zaken zijn. Gewoon complete stereo-installaties met breedbeeld-tv's, internet, keuken om eens goed te vreten. wanneer je een beetje geld hebt, kun je aardig wat voor elkaar krijgen in de bajes. Je kan dus bijvoorbeeld een bank overvallen en die miljoenen ergens veilig zetten. Word je gepakt, kom je in de bajes waar je kan BB'en, een complete master opleiding doen. Na een jaar of vijf kom je vrij als een gespierde professor met miljoenen.

Hmmm, klinkt beter dan 4 jaar op een kamertje zitten met een maandtoelage, een sportschool betalen en misschien binnen 5 jaar je studie afronden...
Wie doet er mee om de Rabo hier bruut te overvallen?
 
Ik geef die gedetineerden groot gelijk. Als de overheid dit gewoon toelaat, zou ik er ook gebruik van maken.
 
Ik kan er niet eens boos om worden, zo lachwekkend is het :Roflol: Ik ga ook maar eens iemand vermoorden. Nooit meer werken en elke dag tv, computer en bier. Als er ook nog fitness apparatuur is, is mijn leven compleet (ervanuitgaande dat er elke week een vrouw op bezoek komt!).
 
huckfinn zei:
Hmmm, klinkt beter dan 4 jaar op een kamertje zitten met een maandtoelage, een sportschool betalen en misschien binnen 5 jaar je studie afronden...
Wie doet er mee om de Rabo hier bruut te overvallen?
Pas op wat je zegt... voordat je het weet ben je een verdachte ;)
 
Ziet er zeker gezellig uit daar! Misschien ga ik ook maar ff een bank overvallen.... :rolleyes:
 
Die foto's zal Donner wel leuk vinden :D .
 
Donner heeft totaal geen recht van spreken meer.
 
aardig buff die gast:)
 
Remco - 1977 zei:
In ons bedrijf heeft een ex-gedetineerde gewerkt en vertelde dat dit inderdaad de gang van zaken zijn. Gewoon complete stereo-installaties met breedbeeld-tv's, internet, keuken om eens goed te vreten. wanneer je een beetje geld hebt, kun je aardig wat voor elkaar krijgen in de bajes. Je kan dus bijvoorbeeld een bank overvallen en die miljoenen ergens veilig zetten. Word je gepakt, kom je in de bajes waar je kan BB'en, een complete master opleiding doen. Na een jaar of vijf kom je vrij als een gespierde professor met miljoenen.


Tja, dit zijn allemaal leuke kroegverhalen... in werkelijkheid is het toch echt een beetje minder. Geloof me maar.
 
Idd. Leuke verhalen, maar daar blijft het bij. Zo leuk is het niet.
Groet Robert
 
2hard2die zei:
Tja, dit zijn allemaal leuke kroegverhalen... in werkelijkheid is het toch echt een beetje minder. Geloof me maar.

Yep that's right. <br>
Ander verhaaltje: Staat die gozer een biefstukje te bakken in de keuken, komt er een of andere huge gast aanzetten en zegt: "Zo dat ziet er lekker uit", en neemt het gewoon in beslag, dus weg biefstuk. Hij had ook die gast een paar corrigerende tikken kunnen geven. M.a.w. je moet wel "the man" zijn onder de bajesklanten. Maar volgens mij is dit voor de meeste forum leden dit geen probleem. :cool:
 
Back
Naar boven