XXL Nutrition

Feesten, zuipen(pineapple juice) en de road naar apenkracht.

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

spitfire01

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 feb 2009
Bizar hè. Ook gasten zoals Mobicep, geen ballen verstand van trainen en voeding maar wel dikke knaken verdienen met de fitnessindustrie.
Misschien een carrière switch maken 😉. Zijn er niet veel die zo'n fysiek hebben als jij en je hebt ook meer tijd om met de kleine door te brengen!

bramophyte

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Lengte
1m98
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Bizar hè. Ook gasten zoals Mobicep, geen ballen verstand van trainen en voeding maar wel dikke knaken verdienen met de fitnessindustrie.
Tenenkrommend ook gewoon. Geen fysiek, maar omdat ze maar lopen te schreeuwen voor de camera vinden die kids het prachtig. Ik denk dat de helft van hun klandizie überhaupt niet traint.

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Link? Mm wel jammer dat hij een faker is.

Over wiet en alcohol is hij wel eerlijk
Hoezo fake? Hij heeft sinds ie TRT is begonnen nooit gezegd dat ie natty is. Na zijn show werkte zn penis gewoon niet meer dus besloot ie trt te doen

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Tenenkrommend ook gewoon. Geen fysiek, maar omdat ze maar lopen te schreeuwen voor de camera vinden die kids het prachtig. Ik denk dat de helft van hun klandizie überhaupt niet traint.
Tegenwoordig gelooft ook iedereen opeens in die fatburners die gewoon volgestauwd zitten met cafeïne waardoor je geen honger krijgt. Mobicep doet vaak zat 1+1 gratis, vraagt niemand zich dan af hoeveel het kost om te maken en of die zooi niet van achterlijke kwaliteit is

• Haha
Waarderingen: Saus

ThaWasteland

★★★★★
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Hoezo fake? Hij heeft sinds ie TRT is begonnen nooit gezegd dat ie natty is. Na zijn show werkte zn penis gewoon niet meer dus besloot ie trt te doen
Ja ik had het nog niet gezien. Ik geef in die post toch ook aan dat hij altijd eerlijk is over zijn wiet alcohol etc.
door die post boven mij kwam het een beetje over als hij is exposed ofzo maar hij is keeping het real

bramophyte

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Lengte
1m98
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Tegenwoordig gelooft ook iedereen opeens in die fatburners die gewoon volgestauwd zitten met cafeïne waardoor je geen honger krijgt. Mobicep doet vaak zat 1+1 gratis, vraagt niemand zich dan af hoeveel het kost om te maken en of die zooi niet van achterlijke kwaliteit is
Fatburners, verkapte PWO's, hebben echt 0,0 nut voor vetverbranding. Pure poppenkast en mensen kopen het omdat ze onwetend zijn. Schuurt bijna tegen oplichting aan.

ThaWasteland

★★★★★
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
Fatburners, verkapte PWO's, hebben echt 0,0 nut voor vetverbranding. Pure poppenkast en mensen kopen het omdat ze onwetend zijn. Schuurt bijna tegen oplichting aan.
Is het met een fatburner niet zo dat door de caffeine je minder honger hebt dus minder eet en daarom mensen denken dat het werkt?

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Is het met een fatburner niet zo dat door de caffeine je minder honger hebt dus minder eet en daarom mensen denken dat het werkt?

bramophyte

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Lengte
1m98
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Ervaar jij verminderde eetlust van een beetje cafeïne?

bramophyte

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Lengte
1m98
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Ik eet pas vanaf uurtje of 10 a 11 en drink een bak of 3 koffie tussen 7 en ontbijt om de honger te onderdrukken, dus ja :)
Hmm, dan ligt het vast aan mij. Maar ik kan ook echt niet wachten tot 10/11 uur met ontbijten.

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
Ervaar jij verminderde eetlust van een beetje cafeïne?
Ja! Ben geen cafeïne misbruiker maar in de cut en een blik momster bv. Onderdrukt zeler mijn honger gevoel. Idem dito voor een pwo met hoge caf gehalte

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Status