AndroidHealthClinic

Feesten, zuipen(pineapple juice) en de road naar apenkracht. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Legday:

Highbar squat:
5x160kg
4x160kg

Stiff legged deadlift(2 db’s)
10x45kg p.h geen straps
10x45kg p.h

Contralateral bulg split sq:
15x12,5kg db l en r
15x12,5kg db l en r
15x12,5kg db l en r

Normale bulg split sq:
Dropset 10x40kg aan db’s ss 12xbw

Tyfus kapot na deze.

Ghr/back ex:
12x bw plus 20kg
12x bw plus 20kg
12x bw plus 20kg drop 6xbw

Goblet squat:
10x20kg kb constante spanning
10x20kg

Kapot doei
 
Gisteren armen en buik getraind voor het eerst weer in de gym(buitengym).
Focus gehad op trage ecc en de hele tijd spanning op de spier houden, echte de ziekste spierpijn in mijn triceps nu. Wellicht de komende tijd meer zoals dit trainen, gewichten zijn dan wel een stuk minder interessant maar voelt wel echt goed.

Oja en weer de ziekste cheat gehad bij de japanner haha, zaterdag weer patat. Cut gaat goed zo(serieus), regelmatig cheaten en leaner worden life is good.
 
Gister ook armen en abs getraind. :cool:

Merk zelf ook wel dat nu ik zo lang aan het cutten ben ik af en toe een ongeplande binge heb die eigenlijk m'n progressie helemaal niet in de weg staat, op de weigh in de volgende dag na maar einde van de week prima drop. Hoe bro het ook klinkt, net alsof je alles weer even aanwakkert en je lichaam schreeuwt om kcal.
 
Gister ook armen en abs getraind. :cool:

Merk zelf ook wel dat nu ik zo lang aan het cutten ben ik af en toe een ongeplande binge heb die eigenlijk m'n progressie helemaal niet in de weg staat, op de weigh in de volgende dag na maar einde van de week prima drop. Hoe bro het ook klinkt, net alsof je alles weer even aanwakkert en je lichaam schreeuwt om kcal.
Ik merk dat ook man, sowieso ook mentaal lekker en veel makkelijker vol te houden zo. Is meer in het leven dan trainen.
 
Gisteren armen en buik getraind voor het eerst weer in de gym(buitengym).
Focus gehad op trage ecc en de hele tijd spanning op de spier houden, echte de ziekste spierpijn in mijn triceps nu. Wellicht de komende tijd meer zoals dit trainen, gewichten zijn dan wel een stuk minder interessant maar voelt wel echt goed.

Oja en weer de ziekste cheat gehad bij de japanner haha, zaterdag weer patat. Cut gaat goed zo(serieus), regelmatig cheaten en leaner worden life is good.
Kijk uit hoor, zometeen wordt je nog aangevallen omdat je MMC toepast :p :D
 
je topictitel misschien even aanpassen xoxo. of mag ik je niet meer sven noemen bokito.
 
Haha zeker wel ik hoef niet anoniem te zijn, iets minder obvious vindbaar is alleen handig vond ik.
 
Vandaag Borst/hamstrings/kuiten getraind.

Het was weer een heerlijke training, de aders sprongen uit mijn armen toen ik de meest lichte gewichten op de zo traag mogelijke manier terug liet glijden in het cable station.

Mooie dag, morgen rug en quads.
 
Hint: topictitel misschien aanpassen :P
Edit: o sorry, dubbel.
 
Besloten om vanaf vandaag nog 28 dagen te cutten, sinds vandaag verlaagd naar 2300kcal(nul cardio uiteraard).

Dan heb ik een top baseline om vanuit te bouwen, de volgende cut zal dan pas weer zijn volgend jaar voor de zomer. Verder zal ik niet echt actief meer loggen, af en toe eens een (foto)update plaatsen aangezien ik met homogewichten train tegenwoordig.

Straks schouders/hams/kuits

xoxo
 
Eerste training in de gym weer, mag niet klagen ;). Alles op 94,5kg bodyweight.


#Beltless deadlift
245 x 3

#Beltless strict ohp
105 x 3
105 x 2

#Pullups breed
BW x 8 x 4

#Dips
BW x 12 x 4

#Leg curl unilateraal
20 x 8 x 2

#Cable fly(boven naar beneden)
30 x 12 x 2

#Cable side raise unilateraal
10 x 12 x 2

#Standing calve raise
70 x 12
70 x 8 x 2
 
Training van gisteren, ging lekker behalve dat ik mijn kneesleeves vergeten was. Ook nog een berg assistance gedaan die ik voor mezelf bij hou maar niet interessant vind om te loggen. Voeding verhoogd naar 3200 kcal en val nog steeds af, nog even aankijken anders weer verhogen.

#Benchpress(duimlengte paused)
109kg x 5 x 5


#Squat(high bar, belt)
135kg x 5 x 5
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven