XXL Nutrition

Felle reacties op protestmars tegen zwarte piet

Bezoekers in dit topic

gewoon iedereen aan de suikerfeest/offerfeest :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of niet Gorillor?
 
In Iran hebben ze leuke lange afstands raketten:rolleyes:. Dan hoef je er niet zo dich bij te komen;)


Ps. Sint verbieden???... :mad: Oke, dan ook de hoofddoeken verbieden;)

iran is vast bereid om voor hun het heiligste der heiligste op te blazen :grumble:
 
Dat die ouwe baardaap maar oprot de overheid haalt al genoeg van dat tuig binnen hebben we hem niet voor nodig.

Bekijk het van de zonnige kant: ze komen hier allemaal om te werken en zijn na verloop van tijd ook weer opgenokt. In de tussentijd geven ze de NEDERLANDSE economie een zwengel van heb ik jou daar.

Er is niet 1 kind dat Zwarte Piet met racisme associeert. Het zijn de zieke, vervormde volwassen geesten die hier maar over door blijven draven.
Het laat zien dat we het allemaal TE goed hebben dat we tijd en energie kunnen opbrengen om tegen zoiets absurds te protesteren. Is er dan helemaal niks belangrijkers om je voor in te zetten?:rolleyes:

Zekers wel: afschaffen van die hele onzin van Sinterklaas en de Kerstman. Maar dat zou natuurlijk helemaal cultuurheiligschennis zijn. Klein beginnen is dan wel het devies.

Op de juiste politieke partij stemmen, je mening duidelijk kenbaar maken, discussies voeren en mensen proberen te overtuigen.

Overtuigen van het belang van Zwarte Piet voor onze cultuur? Nee, nu zie ik het: dat is inderdaad wel iets waar ik de vrijheid van meningsuiting op zo'n manier de das voor om zou willen doen.
 
Zekers wel: afschaffen van die hele onzin van Sinterklaas en de Kerstman. Maar dat zou natuurlijk helemaal cultuurheiligschennis zijn. Klein beginnen is dan wel het devies.
Hoezo nu weer afschaffen? :scratch: Dat jij der geen reet aanvindt, betekent niet dat andere mensen dat ook vinden.
 
ik begin een patroon te zien volgens mij :roflol:
 
Back
Naar boven